Hop til indhold
Guest Sting222

Nysgerigstudine

Recommended Posts

Gæst

Det spurgte du også om i Maj måned og senere i en anden tråd,  som du i øvrigt selv havde/har oprettet til formålet. Kan godt være det forekommer dig som værende et dumt spørgsmål, men hvorfor tager du ikke selv kontakt til trunten og måske tager en tur for holdet og så efterfølgende en anmeldelse her, så vi andre kan vurdere om vi skal følge trop efter eller ej. 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 16 minutter siden:

Det spurgte du også om i Maj måned og senere i en anden tråd,  som du i øvrigt selv havde/har oprettet til formålet. Kan godt være det forekommer dig som værende et dumt spørgsmål, men hvorfor tager du ikke selv kontakt til trunten og måske tager en tur for holdet og så efterfølgende en anmeldelse her, så vi andre kan vurdere om vi skal følge trop efter eller ej. 

ollie

undrer også mig, af en der bor i nordsjælland ? at han spørger, men tror ikke længere på ham og hans indlæg, aner ikke hvad og hvorfor han skriver og om der er nogen

sandhed bag hans indlæg, eller om det er en mand eller kvinde , bagved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Gæst skrev, for 33 minutter siden:

Det spurgte du også om i Maj måned og senere i en anden tråd,  som du i øvrigt selv havde/har oprettet til formålet. Kan godt være det forekommer dig som værende et dumt spørgsmål, men hvorfor tager du ikke selv kontakt til trunten og måske tager en tur for holdet og så efterfølgende en anmeldelse her, så vi andre kan vurdere om vi skal følge trop efter eller ej. 

ollie

Det er ufatteligt at INGEN på dette site evner at holde sig til emnet. Jeg har spurgt igen fordi tråden sidst blev afsporet af en idiot der ville diskutere sugardating generelt. Og hvad sker der igen? Det samme shit som altid herinde.

Har I ikke noget at sige til tråden så lad vær at skriv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 23 minutter siden:

undrer også mig, af en der bor i nordsjælland ? at han spørger, men tror ikke længere på ham og hans indlæg, aner ikke hvad og hvorfor han skriver og om der er nogen

sandhed bag hans indlæg, eller om det er en mand eller kvinde , bagved

Og hvad mit motiv er til at skrive skrive med en pige fra Fyn kommer squ ikke dig ved!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 4 minutter siden:

Og hvad mit motiv er til at skrive skrive med en pige fra Fyn kommer squ ikke dig ved!

nej gudskelov 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Klumb skrev, for 7 timer siden:

Har forsøgt med kontakt men ingen respons

Jeg har fået kontant med hende to gange ad og fornemmer hun er frisk på besøg hos hende privat for en rimelig betaling. Desværre har de praktiske omstændigheder ikke gjort et besøg muligt endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har fået kontant med hende to gange ad og fornemmer hun er frisk på besøg hos hende privat for en rimelig betaling. Desværre har de praktiske omstændigheder ikke gjort et besøg muligt endnu. 

nej det er praktisk umuligt at køre på knallert over broen til fyn, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sting222 skrev, for 11 timer siden:

Det er ufatteligt at INGEN på dette site evner at holde sig til emnet. Jeg har spurgt igen fordi tråden sidst blev afsporet af en idiot der ville diskutere sugardating generelt. Og hvad sker der igen? Det samme shit som altid herinde.

Har I ikke noget at sige til tråden så lad vær at skriv. 

Jamen lad os da alle oprette en ny identisk tråd, hver eneste gang en kommentar ikke behager os. Gør dig selv den ulejlighed, at bruge EN tråd til den samme sag, og så tag dog bilen og kør over og drik kaffe el hvad du nu havde i tankerne med trunten, og smid en anmeldelse herinde. Hvis der ikke har været nogen hos hende siden maj måned, så er hun sikkert mere end klar til dig. God tur, hvis du nogensinde kommer afsted!

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Harmann83 skrev, for 17 timer siden:

Skal besøge hende i aften,  Dog blir det i bilen ;)

Okay hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 2 timer siden:

det fik en p bøde på torvet i odense ) 

Du er voldsomt trættende ... hold dig til at skrive når du selv kan bidrage konkret med oplevelser eller informationer eller når du selv søger information om piger.

Jeg begynder at tro på du er en chatter der stort set aldrig møder piger fra sugardaters. Fri fantasi og tidsfordriv fra din side. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 11 minutter siden:

Du er voldsomt trættende ... hold dig til at skrive når du selv kan bidrage konkret med oplevelser eller informationer eller når du selv søger information om piger.

Jeg begynder at tro på du er en chatter der stort set aldrig møder piger fra sugardaters. Fri fantasi og tidsfordriv fra din side. 

 

og du har ingen humor , det er værre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 11/8/2018 at 14:11:

Det er ufatteligt at INGEN på dette site evner at holde sig til emnet. Jeg har spurgt igen fordi tråden sidst blev afsporet af en idiot der ville diskutere sugardating generelt. Og hvad sker der igen? Det samme shit som altid herinde.

Har I ikke noget at sige til tråden så lad vær at skriv. 

ligesom du gør her, hr intetsigende trådspammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, 1 time siden:

ligesom du gør her, hr intetsigende trådspammer

Det indlæg er præcis en kritik at typer som dig på eroguide. Tråden afspores gang på gang så den reelle infå drukner i ligegyldigheder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 2 timer siden:

Du er voldsomt trættende ... hold dig til at skrive når du selv kan bidrage konkret med oplevelser eller informationer eller når du selv søger information om piger.

Jeg begynder at tro på du er en chatter der stort set aldrig møder piger fra sugardaters. Fri fantasi og tidsfordriv fra din side. 

 

Nogen skulle snart sige det. Tak!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harmann83 skrev, den 19/8/2018 at 18:46:

Skal besøge hende i aften,  Dog blir det i bilen ;)

Hvordan gik det? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hun" er med sikkerhed falsk. Har været i dialog i dag. Skriver om kemi men er kun interesseret i penge. Skrev fint, men så var der intet sted og hun manglede penge til benzin. Valgte for eksperimentets skyld at betale lidt til benzinen, og vupti - så var der ikke flere svar. Kort tid senere var jeg blokeret og korrespondancen væk.

Fik et telefonnr. i dialogen. Søgning på nettet på dette viser også 10 anmeldelser af snyd og svindel. Flere solgte iphones der aldrig er nået frem etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...