Hop til indhold

Recommended Posts

Starter lige med et link så alle ved hvem jeg skriver om.

https://annoncelight.dk/showad/256857

Først lidt om stedet Rigtig fint sted ligger tæt på hvor Nyborgvej ender ind mod byen, Hus med flere lejligheder

så ingen bemærker noget :-)

Kathy : Super flot pige, flottere end billederne viser og med dejlige former, så ikke

så tyndt som jeg syntes billederne giver indtryk af, men kanon flot. 

Akten : bestilte 30 min til 600 som jeg syntes er super billigt, bliver tilbudt bad som jeg takker ja til.

Hun starter med Blow som er super lækkert dog ligger hun så der ikke er øjnkontakt,

efter et styk tid vil jeg også smage på hende i en 69 og der hopper så kæde lidt af, for det siger hun at

hun ikke til byder (1h 1200, 45 min 900, 30 min 600, 15 min 400 Incl: sex, bj without, 69, many possitons, many times, shower together, erotc massage.)

, jeg forklare hende at det står der på annoncelight, hun holder fast i det ikke gør.

Nu er snak på den måde jo ikke noget der fremmer fornøjelsen, jeg tog hende så i misionæren og

fik mig hurtigt gjort færdig.

Hun er meget sød at snakke med bag efter og siger at hvis der står 69 skal hun nok få det fjerne fra siden, det dog ikke sket

endnu.

Æv, lidt en fuser, alt talte for en god oplevelse, men uenigeheden om 69 ændrede på det.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, for 2 timer siden:

Starter lige med et link så alle ved hvem jeg skriver om.

https://annoncelight.dk/showad/256857

Først lidt om stedet Rigtig fint sted ligger tæt på hvor Nyborgvej ender ind mod byen, Hus med flere lejligheder

så ingen bemærker noget :-)

Kathy : Super flot pige, flottere end billederne viser og med dejlige former, så ikke

så tyndt som jeg syntes billederne giver indtryk af, men kanon flot. 

Akten : bestilte 30 min til 600 som jeg syntes er super billigt, bliver tilbudt bad som jeg takker ja til.

Hun starter med Blow som er super lækkert dog ligger hun så der ikke er øjnkontakt,

efter et styk tid vil jeg også smage på hende i en 69 og der hopper så kæde lidt af, for det siger hun at

hun ikke til byder (1h 1200, 45 min 900, 30 min 600, 15 min 400 Incl: sex, bj without, 69, many possitons, many times, shower together, erotc massage.)

, jeg forklare hende at det står der på annoncelight, hun holder fast i det ikke gør.

Nu er snak på den måde jo ikke noget der fremmer fornøjelsen, jeg tog hende så i misionæren og

fik mig hurtigt gjort færdig.

Hun er meget sød at snakke med bag efter og siger at hvis der står 69 skal hun nok få det fjerne fra siden, det dog ikke sket

endnu.

Æv, lidt en fuser, alt talte for en god oplevelse, men uenigeheden om 69 ændrede på det.  

 

 

der står nu without 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tolker det som bj without så et komma og så 69 altså blow uden, 69

 

Helt enig. Det kan ikke læses anderledes. Det er en opremsning af ydelser med komma imellem.  :angry:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for en 6mdr tid siden, da jeg dengang blev lokket af falske billeder på hendes profil.... Som nu er blevet fjernet. En øv oplevelse; hun virkede 100% fraværende, checkede beskeder på tlf under akten. Kunne alt i alt ikke være mere ligegyldigt. Ærgre mig over jeg ikke gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Kathy og haft en rigtig god oplevelse.
Nu er hun i Odense og jeg ville gerne besøge hende igen.
Ringede og fik en aftale tirsdag formiddag, og var lidt spændt på om det ville blive lige så god en oplevelse som sidste gang.
Blev modtaget i døren med knus og kys, og så et fælles brusebad, bare for hyggens skyld, for vi var begge velduftende. Vi aftalte 45 minutter, så der var god tid.
Kathy fik en gang kropsmassage og hun slappede helt af og nød det, så det kunne høres på hendes vejrtrækning.
Så blev det tid til en gang superfransk som var både vådt og blidt, som jeg kan lide det.

På med gummi og en god gang sex, hvor det var helt tydeligt at Kathy også nød det.
Helt forpustet sluttede vi af med en gang megafransk til jeg var helt færdig.

Kathy er en køn ung pige med en dejlig naturlig krop og nogle små tatoveringer, som slet ikke dominerer hendes krop. Forkæl hende og hun spinder som en mis.
Hun rejser videre torsdag, men kommer senere igen til Odense - heldigvis.
Så ses vi igen Kathy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu læser jeg trådstarters indlæg, som om han faktisk har haft en super oplevelse, ved en sød pige, lige indtil 69 hvor Kathy sagde nej, af en eller anden grund. Hun kan have haft menstruation eller der kan være noget med trådstarter som hun ikke kunne lide.

men jeg tog chancen idag og besøgte så også Kathy.

sød pige, med en pæn krop som er lidt større end på billeder, men det gør så også at bryster er større :-) hun fløj direkte på blow også selvom den ikke var helt kampklar, men det blev den hurtigt. Jeg syntes hun giver et super godt og afvekslende blow, faktisk et af de bedre jeg har prøvet, det eneste negative, var at hun det meste af tiden havde lukkede øjne. Fik hende om i 69, og der er ingen tvivl om at hun kunne lide det, da hun fik små "krampeanfald" mens jeg slikkede hende.

hende op og ride mens jeg gramsede på hendes fyldige bryster og til sidst tog jeg hende i doggy, hvor det var ok at banke igennem.

absolut et godkendt besøg og især til den pris, og havde der været mere øjenkontakt havde det været endnu bedre. Er man til en lille tynd pige (som jeg normalt er) så er det ikke Kathy man skal vælge, men flot krop og dejlig sex.

Konen i mandags - San thai tirsdag - Kathy onsdag, så tror pikken lige skal slappe af et par dage nu ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...