Hop til indhold
gregsom

Phnom Penh

Recommended Posts

Kunne godt taenke mig at hoerer om der er nogen medlemmer som har erfaringer med Phnom Penh. Hvis det er tilfaeldet, har du nogen anbefalinger om hvilket omraade man skal bo i, og hvilke steder man skal besoege.

Mvh

G

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 2 timer siden:

Kunne godt taenke mig at hoerer om der er nogen medlemmer som har erfaringer med Phnom Penh. Hvis det er tilfaeldet, har du nogen anbefalinger om hvilket omraade man skal bo i, og hvilke steder man skal besoege.

Mvh

G

 

Tænker du også i almindeligheder som turist eller kun massage og evt sex...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har været i Phnom Penh

Jeg spørger om det samme som PeeHairy :-)

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej T & P,

Nu er det jo et erotisk forum, saa jo spoergsmaalet var stillet med henblik paa at moede de lokale damer (massage, sex etc.)., jeg vil dog ogsaa meget gerne hoere forslag til alm turist udflugter. Jeg er en alderne herre, saa disko o.lign dur ikke, samtidig loeber jeg ogsaa hurtig toer for stamina.

Mvh

G

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
gregsom skrev, for 13 timer siden:

Hej T & P,

Nu er det jo et erotisk forum, saa jo spoergsmaalet var stillet med henblik paa at moede de lokale damer (massage, sex etc.)., jeg vil dog ogsaa meget gerne hoere forslag til alm turist udflugter. Jeg er en alderne herre, saa disko o.lign dur ikke, samtidig loeber jeg ogsaa hurtig toer for stamina.

Mvh

G

 

Så vil jeg bare anbefale denne her guide. Der står dét mest nødvendige http://www.cambodiaredcat.com/red-light-districts-in-phnom-penh/

Khmer-pigerne er virkelig smukke og ofte bedre til engelsk end thai-pigerne.

Når du nu er i Pnohm Penhm, så er det simpelthen et must at tage til "the killing fields" og inkludere et besøg i Tuol Sleng (folkemordsmuseet). Det er meget nemt at få sin helt egen Tuk-Tuk til disse steder for 20-25 USD og altså privatchauffør for en halv dag. Det er en tur, som alle kender og som er en god indtægt for en Tuk Tuk. . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...