Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Stor eller lille pik

Recommended Posts

liderlig-dreng skrev, den ‎10‎-‎08‎-‎2018 at 22:06:

Et spørgsmål til pigerne: Hvad fortrækker I generelt? En stor eller lille pik. Man høre ofte at piger fortrække en stor pik. Men er dette rigtigt piger eller er det bare en myte? 

Hvor hører man det henne ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Man høre ofte at piger er vilde med negere, fordi at de har en ordentlig stor diller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 13 minutter siden:

Man høre ofte at piger er vilde med negere, fordi at de har en ordentlig stor diller. 

Det er en skrøne.....jeg har solbadet nøgen hele sommeren for at få en brun diller, men den er sgutte blevet større! :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 39 minutter siden:

Jeg tror man hører det man vil, og glemmer måske at sætte det i relation til virkeligheden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror man hører det man vil, og glemmer måske at sætte det i relation til virkeligheden. :)

Jeg ønsker sgu ikke at høre, at en neger har en større pik end mig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ønsker sgu ikke at høre, at en neger har en større pik end mig! 

Næ, men de få gange du har hørt nogle piger sludre om store mørke pikke, har åbenbart sat sig i din hukommelse.  Det er vel ikke anderledes end at en del kvinder siger "jeg har ofte mænd sige at jo større bryster jo bedre".  Det betyder jo ikke at det skulle være det mest udbredte fænomen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 5 timer siden:

Det er en skrøne.....jeg har solbadet nøgen hele sommeren for at få en brun diller, men den er sgutte blevet større! :ph34r:

Prøv ar smøre den ind i honning hver dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

McDonald’s plejer faktisk at være det oftest indtaget inden et besøg.... og det er faktisk værre....for jeg er vegetar :D

/påmindelse til ego : spis salat og gulerødder før et besøg hos Trine...

I øvrigt er vi da alle vegetarer, Trine. Nogen (læs:flertallet) af os er så bare andenhåndsvegetarer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Prøv ar smøre den ind i honning hver dag :D

Jeg har prøvet at gnubbe den ind i alt muligt, og noget af det virker da........men kun kortvarigt B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Ja jeg hører det for eksempel ret ofte. Stort set hver gang jeg er nøgen foran andre. Nu kigger jeg ikke efter andre mænds lem, men af gå efter de skuffede udtryk i ansigtet på kvinder der ser mig nøgen, er min jo nok i den mindre ende.

Efter et nyligt besøg hos en sød braziliansk GP, glemte jeg at lukke lynlåsen. Hun mindede mig om det, og sagde at jeg skulle passe på fuglene. Så det hører man jo.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi klarer os nu helt godt sammenlignet med resten af verden.

......og at vi danskere har mulighed for at klemme en halv tomme mere ind B) end broderfolket mod øst, gør det jo ikke ringere (tak iøvrigt til @Bananas for udlån af et nøgenbillede)

Til dem der ikke lige er så skarp i det med Imperial systemet, så ganges 1 tomme med 2,54 for at få værdien i det metriske system (mm, cm, km osv)......dette kunne have interesse for dem der eventuelt vil finde ud af om de har svenske eller belgiske aner :ph34r:

Bauhaus og IKEA har målebånd til fri afbenyttelse.....;)

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Butch skrev, for 20 minutter siden:

Vi klarer os nu helt godt sammenlignet med resten af verden.

Nåh. Ja, de 6,3 cm passer nok meget godt..... så er jeg vist alligevel gennemsnitlig..... hov, sagde du inches?? Holy moly. 

Og den med de mørke passer vel meget godt med Congo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som de fleste nok ved, har jeg ikke sex på programmet, men personligt synes jeg det handler mere om man "passer" sammen rent fysik, ind i hinanden, hvis I forstår hvad jeg mener og så er størrelsen lidt underordnet hvis man føler den passer. Privat så er jeg godt tilfreds med min mands og den er ganske fornuftig i den retning. Har prøvet at være sammen med nogen hvor de simpelthen var for store , så det gjorde ondt i stedet for at være rart.

På arbejdsfronten, så har jeg ikke nogen særlig stor mund, men uanset størrelse så giver jeg den altid det bedste jeg har under en fransk afslutning. Hvis nogle er MEGET store så fortæller jeg dem det men også at jeg stadig gerne vil gøre mit bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men husk nu at det ikke er størrelsen det kommer an på. 

Det er lyden når den rammer gulvet;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Men husk nu at det ikke er størrelsen det kommer an på. 

Det er lyden når den rammer gulvet;) 

Eller antallet af blå negle.... efter den er landet på tæerne.....B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...