Hop til indhold
Nyder

Tur til Hamborg uge 33

Recommended Posts

Overvejer en tur til Hamburg  eller ligende  et par dage i uge 33 for af prøve FFK konceptet.. nogen med erfaring derfra som vil med.. eller som kan  give nogen fif mht.. valg af klub osv.

Er 48 og fra Nordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har bil, så mener jeg at harmony er det bedste valg. Var på atmos i start juli og det var en pænt dårlig oplevelse.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 37 minutter siden:

Hvis du har bil, så mener jeg at harmony er det bedste valg. Var på atmos i start juli og det var en pænt dårlig oplevelse.

Jeg har bil. Men hvad taler for Harmony frem for Atmos.. skal lige sig at jeg har aldrig prøvet konceptet før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har bil. Men hvad taler for Harmony frem for Atmos.. skal lige sig at jeg har aldrig prøvet konceptet før

Bollerummene på Atmos er lidt dunkle. På Harmony derimod er bollerumme oplyste med lysdæmper - og pigerne trækker gerne gardinerne fra og arrangerer det gerne, så du kan følge med i et spejl, mens de sidder ned og giver dig et virkelig indlevende blowjob.

Desuden er der et stort udenomsareal m. liggestole, hvor man kan slappe af, mens der kokkeres på terassen og pigerne vimser omkring og gør sig til.

Måske er der lidt længere til Harmony, men da Atmos ligger i Harburg syd for Elben og er du først på motorvejen, vil jeg tro forskellen er under 10 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvis du ikke gider og flytte dig ud af centrum er Babylon et godt sted. Åndsvagt mange flotte piger af alle aldre, typer og nationaliteter. Fornuftig mad. Dejlig opvarmet indendørs pool.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 11/8/2018 at 17:51:

Dejlig opvarmet indendørs pool.

Ja, der er den store på Atmos rimelig kold - var det ihvertfald de gange, jeg besøgte stedet for år tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Ja, der er den store på Atmos rimelig kold - var det ihvertfald de gange, jeg besøgte stedet for år tilbage ;-)

Men den lite mindre inomhuspoolen på Atmos är uppvärmd.  Hade vid mitt senaste besök där en trevlig start i poolen med en av de härliga ungerska kvinnorna i den. För att sen fortsätta uppe på rummet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helsingborgare skrev, for 4 minutter siden:

Men den lite mindre inomhuspoolen på Atmos är uppvärmd.  Hade vid mitt senaste besök där en trevlig start i poolen med en av de härliga ungerska kvinnorna i den. För att sen fortsätta uppe på rummet. :)

Jo, men man kan ikke svømme ret meget frem og tilbage i den lille - og heller ikke meget i den store, da den er iskold ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...