Hop til indhold
Psy

Ketryn?

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Nope, men hun var i bollehuset i Vanløse for en månedstid siden. Så hun er helt sikkert ægte nok. Og besøger du hende, så del gerne din oplevelsd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en super krop som man kan se på billederne.

Desværre trækker det ned at i missionær måtte jeg ikke komme tæt på, men skulle hugge mens jeg var på strakte arme.

Havde ellers startet med et bad :-) Så forvent ikke gfe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i går ved Bispeengen. Omgivelserne var ikke noget at råbe hurra for. Lejligheden var som at være på ferie i Østeuropa. Hun fik meget utjekket åbnet ind til en mand (anden gæst, ven, alfons?) 

Men Wow for en petit krop! Hun har klart den mindste talje jeg nogen sinde har holdt om, og de slankeste ben. Fine glade bryster, runde balder og et smukt ansigt med meget mørkebrune øjne. Så ja billederne er helt ægte. 

Tog en halv time, hvor hun prøvede at springe over hvor gæret er lavest. Ingen gfe der. Hun kører stilen som Crazy utilregnelig teenager meget godt. (Lidt skræmmende at give hende pik i munden. Ved ikke hvad hun kan finde på) At hun taler dårligt engelsk gør det kun mere ekstremt. 

Alt i alt kan jeg godt finde på at vende tilbage, ene og alene af den grund at hun er rent guf, hvis man er til nipsepiger. Og jeg er ikke engang den største nipsefan. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...