Hop til indhold
Stålanden

Düsseldorf, aktuelle FKK anbefalinger.

Recommended Posts

Hej 

Jeg skal en tur til Düsseldorf, og tænker  nu skal FKK langt om længe opleves og afprøves. Men hvad er det bedste sted for en total nybegynder? Kan se ved søgninger her på siden at der er rigtig mange muligheder i området og må nok tilstå jeg lidt har mistet overblikket. Foretrækker noget der ikke er for langt fra centrum og gerne noget som evt kan nåes med off. Transportmidler, da jeg hellere vil bruge tiden og pengene på pigerne. Jeg er på ingen måde ny i det her game generelt, og har også erfaring fra swingermiljøet, men altså aldrig oplevet FKK (før nu). 

Jeg planlægger nok på et besøg, muligvis to i løbet af ugen (man/tirs/ons) og kunne godt tænke mig at prøve lidt forskelligt, måske en FKK og så noget flatrate/swingerklub. Kan se en der i anden tråd  nævnte Saskia Farrel, men kan dog ik finde synderlig mange oplysninger på deres hjemmeside. 

Hvad koster en 1/2 Time normalt i dag? Er det stadig ca 50 euro (+tip) og en indgang ? 

Til jer der er nået igennem alle mine spørgsmål, tak for tålmodigheden og undskyld et sikkert temmelig rutibepræget indlæg. 

Til jer der giver jer tid til at svare/råd....tusind tak ! Det vil blive værdsat og efterprøvet (måske). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stålanden skrev, den 10/8/2018 at 17:21:

Foretrækker noget der ikke er for langt fra centrum og gerne noget som evt kan nåes med off. Transportmidler, da jeg hellere vil bruge tiden og pengene på pigerne.

LivingRoom i Kaarst er nem med off. transport. Knap en halv time D-dorf Hbf => IKEA Kaarst og derfra 5-10 min. gang.

Oceans tilbyder gratis shuttle service i D-dorf.

Har kun erfaring med  LivingRoom af dem tæt på D-dorf. Kan derfor ikke anbefale den ene frem for den anden blandt mulighederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stålanden skrev, den 10/8/2018 at 17:21:

Jeg planlægger nok på et besøg, muligvis to i løbet af ugen (man/tirs/ons) og kunne godt tænke mig at prøve lidt forskelligt, måske en FKK og så noget flatrate/swingerklub.

Flatrate er ikke længere tilladt i Tyskland. Så dog en FKK klub for noget tid siden annoncer med 89 Teuro for hele dagen, og det inkluderede 3 tokens som man kunne bruge hos pigerne. Værdien af en token stod der dog ikke noget om, ligesom der heller stod noget om hvor mange tokens en tur i høet kostede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...