Hop til indhold
Guest ViborgMand

Agree

Recommended Posts

JA det er korrekt at man kan K tøsen for 2k men oplevelsen både blow og sex er ikke noget der fra min side skal gentages, så god er tøsen heller ikke :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 8/10/2018 at 12:35:

Ja har haft besøg af hende. Tilbyd hende 2k og du får lov at gennemkneppe hende 

Måske ikke det vildeste men dog en helt ung pige der ikke lever af det 

25 år er i min verden ikke helt ung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende i dag. Fik tilbudt sex til 2000 kr i præcis ½ time. Jeg skrev det var for dyrt. Hun svarede i en uhøflig tone at så var der ikke noget at snakke om. Jeg svarede at det ikke var nødvendigt med uhøflig snak. Og så blev jeg blokeret.

Jeg synes at mange unge Sugar Girls tror de er Prinsesser og Guds Gave til manden med helt urealistiske ønsker. Andre Sugar Girls bruger deres profiltekst til at tilsvine mænd i almindelighed frem for at skrive om sig selv.  Der er heldigvis rigtig søde piger også, men det er ingen selvfølge på Sugardaters. Hilsen Sejer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Da jeg skrev med hende lød hun godt nok meget bevidst om at hun bare skulle lukke af og modtage pik og penge!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
sejer skrev, for 29 minutter siden:

 

Jeg synes at mange unge Sugar Girls tror de er Prinsesser og Guds Gave til manden med helt urealistiske ønsker. 

 

De har jo lov til at kræve meget. Set fra pigens synspunkt synes jeg faktisk ikke 2000 er meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
ViborgMand skrev, for 2 minutter siden:

De har jo lov til at kræve meget. Set fra pigens synspunkt synes jeg faktisk ikke 2000 er meget!

Man skal da sammenligne med hvad sex koster andre steder og 2000 betaler du aldrig for en halv time.

Pigen her er jo langt fra nogen babe og nok heller ikke så uskyldig som hun påstår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sting222 skrev, den 9/10/2018 at 17:49:

Man skal da sammenligne med hvad sex koster andre steder og 2000 betaler du aldrig for en halv time.

Pigen her er jo langt fra nogen babe og nok heller ikke så uskyldig som hun påstår 

Det er jo ikke set fra pigens synspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Har skrevet med hende igen i dag og vi nåede til en aftale. Jeg nåede endda at få adressen og så begyndte hun. Blow er 10-15 minutter og HUN bestemmer hvornår de er gået, er man ikke kommet er det 700 mere og sådan blev hun ved! Sex sagde hun dog ikke kunne komme på tale. Hun virker som en kold skid der ikke gider levere noget for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Baben bestemmer sine vilkår. Du bestemmer, om du vil lege med. Der er ingen grund til at blive tøsefornærmet over, at du ikke bryder dig om hendes vilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Casten skrev, for 1 time siden:

Baben bestemmer sine vilkår. Du bestemmer, om du vil lege med. Der er ingen grund til at blive tøsefornærmet over, at du ikke bryder dig om hendes vilkår.

Som hun bestemmer sine vilkår og hvordan hun opfører sig, så bestemmer jeg også hvad jeg synes om det!

Og er absolut ikke tøsefornærmet, men gad bare ikke hendes surhed og kolde forhold til det her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 49 minutter siden:

Som hun bestemmer sine vilkår og hvordan hun opfører sig, så bestemmer jeg også hvad jeg synes om det!

Og er absolut ikke tøsefornærmet, men gad bare ikke hendes surhed og kolde forhold til det her!

uden at kende hende, dig eller situationen.....

så er der kvinder som teer sig når deres pris bliver afvist, på samme måde som visse mænd gør når de bliver afvise pga højde, vægt eller alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
imod sexslaveri skrev, for 2 timer siden:

uden at kende hende, dig eller situationen.....

så er der kvinder som teer sig når deres pris bliver afvist, på samme måde som visse mænd gør når de bliver afvise pga højde, vægt eller alder

Prisen var sgu fin nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...