Oldtimer 4598 Skrevet 10. August, 2018 Hej brødre (og søstre). Jeg er vældigt fascineret af kvinder i sort, stramt og glat tøj (læder, lak, silke el. lign.) Er der en I evt. kan foreslå. Det skal helst være i København eller øvrige Sjælland. Min interesse går på at jeg får lov til langsomt at røre ved hende før min tunge går på opdagelse. Herefter skal det lækre tøj langsomt komme af, hvorpå en helt almindelig seance kan tage sin begyndelse (blide kys, tunger på opdagelse og afsluttende med samleje). Bemærk jeg søger ikke dominans eller BDSM men kun det frække lækre tøj og blid sex. Aldersmæssigt må det gerne være en kvinde ud over sin tidligste ungdom, men samtidigt ikke alt for gammel. Jeg sætter ingen tal på, da jeg har været sammen med kvinder i tredsårs-alderen, der var som unge hopper og også med ganske unge >25, der ikke anede, hvad en mand kan lide. Kropsmæssigt er jeg heller ikke voldsomt kræsen, dog tænder jeg ikke på meget overvægtige kvinder, eller intimpiercinger. Kommer der gode bud, vil jeg kvittere med en anmeldelse. Venligst OT 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 10. August, 2018 Jeg lytter med her - har samme predilektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 10. August, 2018 Hej Har samme lyster Har kigget på Claudia , der er også Cherie , har ingen kendskab til de to kvinder, men efter deres profiler, har de dress og tilbyder alm. sex. Glæder mig til, at høre Pite 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 10. August, 2018 Har været hos Cherie et par gange, er 100% på at hun kan det du efterspørger. En skøn kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 10. August, 2018 Jeg kender Cherie, en dejlig kvinde og et godt bud, men vil gerne besøge en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scania 42 Skrevet 11. August, 2018 Whitney er en dejlig ung sort pige som tilbyder blid sex och lidt mere kinky stuff. Du kan se en del af hendes fetishtøj på hendes bdsm-profil: Lady Bastet. Whitney er anmeldt her på eroguide. Brug søgefunktionen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 152 Skrevet 11. August, 2018 Illona i VillaBella (Odense) er mit klare bud. Hun er en voksen, slank og enormt serviceminded kvinde, hun har alt i udstyr og påklædning (tjek hendes billeder) og hun tilbyder så vidt jeg ved også alm. sex. Hun er god til at lytte og spørge ind og i det hele taget både empatisk og opfindsom, næsten lige meget hvad du er ude efter burde du kunne finde hos hende. God jagt! Og lad os gerne høre hvordan det hele ender... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg