Hop til indhold
Oldtimer

Dejlig pige i domina-kostume

Recommended Posts

Hej brødre (og søstre).

Jeg er vældigt fascineret af kvinder i sort, stramt og glat tøj (læder, lak, silke el. lign.)

Er der en I evt. kan foreslå. Det skal helst være i København eller øvrige Sjælland.

Min interesse går på at jeg får lov til langsomt at røre ved hende før min tunge går på opdagelse. Herefter skal det lækre tøj langsomt komme af, hvorpå en helt almindelig seance kan tage sin begyndelse (blide kys, tunger på opdagelse og afsluttende med samleje).

Bemærk jeg søger ikke dominans eller BDSM men kun det frække lækre tøj og blid sex. Aldersmæssigt må det gerne være en kvinde ud over sin tidligste ungdom, men samtidigt ikke alt for gammel. Jeg sætter ingen tal på, da jeg har været sammen med kvinder i tredsårs-alderen, der var som unge hopper og også med ganske unge >25, der ikke anede, hvad en mand kan lide. Kropsmæssigt er jeg heller ikke voldsomt kræsen, dog tænder jeg ikke på meget overvægtige kvinder, eller intimpiercinger.

Kommer der gode bud, vil jeg kvittere med en anmeldelse.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har samme lyster ;)

Har kigget på Claudia , der er også Cherie , har ingen kendskab til de to kvinder, men efter deres profiler, har de dress og tilbyder alm. sex.

Glæder mig til, at høre

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whitney er en dejlig ung sort pige som tilbyder blid sex och lidt mere kinky stuff. Du kan se en del af hendes fetishtøj på hendes bdsm-profil: Lady Bastet. Whitney er anmeldt her på eroguide. Brug søgefunktionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Illona i VillaBella (Odense) er mit klare bud.
Hun er en voksen, slank og enormt serviceminded kvinde, hun har alt i udstyr og påklædning (tjek hendes billeder) og hun tilbyder så vidt jeg ved også alm. sex.
Hun er god til at lytte og spørge ind og i det hele taget både empatisk og opfindsom, næsten lige meget hvad du er ude efter burde du kunne finde hos hende.
God jagt! Og lad os gerne høre hvordan det hele ender...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...