Hop til indhold
Phoenix

Pirrende væren til stede

Recommended Posts

Nogen som har kendskab til en sød pige/kvinde, hvis "opgave" her i det vestjyske vil være at være her, se sexet og dejlig ud,
og som kan li´ at gi´ berøringer (krop) ?

Mere konkret nyder jeg at være nøgen ude (for tiden) som inde, jeg har god sex med mig selv og savner for
så vidt ingen eller noget.
Jeg er en mand i halvtredserne, slank (180 cm/70 kg), jeg hviler i mig selv, men det kunne være dejligt med en smuk,
fræk kvinde til inspiration i forbindelse med, at jeg er på den side i bogen...

Jeg søger ikke noget avanceret overhovedet - det vildeste som kan ske er, at jeg rører hende på brysterne.
Det vil være befriende ikke at skulle yde noget, da jeg har exér, hvor det naturligvis er dejligt og sanseligt, men altid ender
med, at jeg yder/føler jeg skal yde.
Det kunne måske lyde som et luksusproblem, men/og - jeg vil for en gang skyld nyde at "bruge" (udelukkende tænke på mig selv).

Jeg søger IKKE en kvinde til at onanere i - blot smuk sexet inspiration og intellektuel pirring i nogle timer.

Hvilket site eller pige/kvinde kan anbefales her ?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da et dejlig positiv post.
Måske du kan kontakte en af de piger på Annoncelight som du finder attraktive og høre om de vil være med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Phoenix skrev, for 2 timer siden:

Nogen som har kendskab til en sød pige/kvinde, hvis "opgave" her i det vestjyske vil være at være her, se sexet og dejlig ud,
og som kan li´ at gi´ berøringer (krop) ?

Mere konkret nyder jeg at være nøgen ude (for tiden) som inde, jeg har god sex med mig selv og savner for
så vidt ingen eller noget.
Jeg er en mand i halvtredserne, slank (180 cm/70 kg), jeg hviler i mig selv, men det kunne være dejligt med en smuk,
fræk kvinde til inspiration i forbindelse med, at jeg er på den side i bogen...

Jeg søger ikke noget avanceret overhovedet - det vildeste som kan ske er, at jeg rører hende på brysterne.
Det vil være befriende ikke at skulle yde noget, da jeg har exér, hvor det naturligvis er dejligt og sanseligt, men altid ender
med, at jeg yder/føler jeg skal yde.
Det kunne måske lyde som et luksusproblem, men/og - jeg vil for en gang skyld nyde at "bruge" (udelukkende tænke på mig selv).

Jeg søger IKKE en kvinde til at onanere i - blot smuk sexet inspiration og intellektuel pirring i nogle timer.

Hvilket site eller pige/kvinde kan anbefales her ?

På forhånd tak :-)

Enig med ovenstående 

Men fantastisk ide/fantasi. Del endelig hvis/når du har fået noget i stand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for positive respons.

@MadsK: Da jeg vidunderligt anarkistisk og umoderne nyder at ryge (cigarilios, som både
smager og lugter dejligt af tobak) er hun helt sikkert ikke sagen.
Det ville hun (ganske dobbeltmoralsk) heller ikke selv være, ifald hun røg, da jeg ikke
er vild med lugten af cigaretter.
Så er den ged barberet - so to speak...

Mit udgangspunkt er flere årlange forhold (herunder en halv snes års giftemål), og jeg er derfor
lidt kræsen, og her og nu gik min egen søgen i stå ved "Våde *kunstnernavn*" og tænkte, at jeg vil vente
min videre søgen indtil, at jeg virker mindre knarvorn og polemisk.
Mit spontane henvendelse/svar til den "våde" ville nemlig være, at hun ville da være velkommen til
at låne et par håndklæder her, imens hendes tøj tørrer...;)

Redigeret af Phoenix
uddybning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...