Phoenix 3 Skrevet 10. August, 2018 Nogen som har kendskab til en sød pige/kvinde, hvis "opgave" her i det vestjyske vil være at være her, se sexet og dejlig ud, og som kan li´ at gi´ berøringer (krop) ? Mere konkret nyder jeg at være nøgen ude (for tiden) som inde, jeg har god sex med mig selv og savner for så vidt ingen eller noget. Jeg er en mand i halvtredserne, slank (180 cm/70 kg), jeg hviler i mig selv, men det kunne være dejligt med en smuk, fræk kvinde til inspiration i forbindelse med, at jeg er på den side i bogen... Jeg søger ikke noget avanceret overhovedet - det vildeste som kan ske er, at jeg rører hende på brysterne. Det vil være befriende ikke at skulle yde noget, da jeg har exér, hvor det naturligvis er dejligt og sanseligt, men altid ender med, at jeg yder/føler jeg skal yde. Det kunne måske lyde som et luksusproblem, men/og - jeg vil for en gang skyld nyde at "bruge" (udelukkende tænke på mig selv). Jeg søger IKKE en kvinde til at onanere i - blot smuk sexet inspiration og intellektuel pirring i nogle timer. Hvilket site eller pige/kvinde kan anbefales her ? På forhånd tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 10. August, 2018 Det var da et dejlig positiv post. Måske du kan kontakte en af de piger på Annoncelight som du finder attraktive og høre om de vil være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donen 40 Skrevet 10. August, 2018 Phoenix skrev, for 2 timer siden: Nogen som har kendskab til en sød pige/kvinde, hvis "opgave" her i det vestjyske vil være at være her, se sexet og dejlig ud, og som kan li´ at gi´ berøringer (krop) ? Mere konkret nyder jeg at være nøgen ude (for tiden) som inde, jeg har god sex med mig selv og savner for så vidt ingen eller noget. Jeg er en mand i halvtredserne, slank (180 cm/70 kg), jeg hviler i mig selv, men det kunne være dejligt med en smuk, fræk kvinde til inspiration i forbindelse med, at jeg er på den side i bogen... Jeg søger ikke noget avanceret overhovedet - det vildeste som kan ske er, at jeg rører hende på brysterne. Det vil være befriende ikke at skulle yde noget, da jeg har exér, hvor det naturligvis er dejligt og sanseligt, men altid ender med, at jeg yder/føler jeg skal yde. Det kunne måske lyde som et luksusproblem, men/og - jeg vil for en gang skyld nyde at "bruge" (udelukkende tænke på mig selv). Jeg søger IKKE en kvinde til at onanere i - blot smuk sexet inspiration og intellektuel pirring i nogle timer. Hvilket site eller pige/kvinde kan anbefales her ? På forhånd tak Enig med ovenstående Men fantastisk ide/fantasi. Del endelig hvis/når du har fået noget i stand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 10. August, 2018 Du kunne prøve at kontakte hende her. http://www.sexpiger.dk/6112 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phoenix 3 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Tak for positive respons. @MadsK: Da jeg vidunderligt anarkistisk og umoderne nyder at ryge (cigarilios, som både smager og lugter dejligt af tobak) er hun helt sikkert ikke sagen. Det ville hun (ganske dobbeltmoralsk) heller ikke selv være, ifald hun røg, da jeg ikke er vild med lugten af cigaretter. Så er den ged barberet - so to speak... Mit udgangspunkt er flere årlange forhold (herunder en halv snes års giftemål), og jeg er derfor lidt kræsen, og her og nu gik min egen søgen i stå ved "Våde *kunstnernavn*" og tænkte, at jeg vil vente min videre søgen indtil, at jeg virker mindre knarvorn og polemisk. Mit spontane henvendelse/svar til den "våde" ville nemlig være, at hun ville da være velkommen til at låne et par håndklæder her, imens hendes tøj tørrer... Redigeret 10. August, 2018 af Phoenix uddybning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg