underdog40 6867 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Nu er jeg jo særligt kendt for at være meget natur og klimabevidst. Og med det in mente har jeg truffet den miljøbevidste beslutning at helt og droppe alt hvad der indeholder plastisk materiale. Herunder også kondomer. Simpelthen for miljøets skyld og i naturens tegn. Det synes jeg vi skylder vores skønne planet, som vi alle jo ved, er tæt på at drukne i plastik. Se bare på de stakkels fisk, fugle og andet naturagtigt, som må lide for vores overforbrug af plastik. Vi burde skamme os. Det tager jeg hermed konsekvensen af og hylder samtidig de tapre NGOére der dagligt kæmper den ulige kamp mod djævlens værk kaldet "plastik". Heja til Jer. I ved selv hvem I er. I er mine helte. Mine tanker går til Jer, samt søens folk og et par gutter jeg kender der er på ferie i Grønland. Det har naturligvis sine omkostninger. Men det må vi se på efterfølgende. Jeg har brugt mit sidste kondom og pustet den sidste ballon op til en børnefødselsdag. Basta Ps! Ved jeg ligeledes også er mistænkt for at anvende ironi og sarkasme fra tid til anden. Dette er ikke et af de øjeblikke. Jeg er gravalvorlig, hvorfor denne sætning ikke er efterfulgt af en smiley, hvilket burde forstærke min pointe. Redigeret 10. August, 2018 af underdog40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 (edited) underdog40 skrev, for 30 minutter siden: Nu er jeg jo særligt kendt for at være meget natur og klimabevidst. Og med det in mente har jeg truffet den miljøbevidste beslutning at helt og droppe alt hvad der indeholder plastisk materiale. Herunder også kondomer. Simpelthen for miljøets skyld og i naturens tegn. Det synes jeg vi skylder vores skønne planet, som vi alle jo ved, er tæt på at drukne i plastik. Se bare på de stakkels fisk, fugle og andet naturagtigt, som må lide for vores overforbrug af plastik. Vi burde skamme os. Det tager jeg hermed konsekvensen af og hylder samtidig de tapre NGOére der dagligt kæmper den ulige kamp mod djævlens værk kaldet "plastik". Heja til Jer. I ved selv hvem I er. I er mine helte. Mine tanker går til Jer, samt søens folk og et par gutter jeg kender der er på ferie i Grønland. Det har naturligvis sine omkostninger. Men det må vi se på efterfølgende. Jeg har brugt mit sidste kondom og pustet den sidste ballon op til en børnefødselsdag. Basta Ps! Ved jeg ligeledes også er mistænkt for at anvende ironi og sarkasme fra tid til anden. Dette er ikke et af de øjeblikke. Jeg er gravalvorlig, hvorfor denne sætning ikke er efterfulgt af en smiley, hvilket burde forstærke min pointe. Jeg troede ikke, at kondomer havde med plastic at gøre. Jeg troede, at de var af det fineste naturgummi, som man tapper fra træerne i bl.a. Indonesien. Jeg ved, at man i 1700-tallet brugte kondomer af silke eller svinetarm. Ludvig XV skrev f.eks engang til sin kollega i London, om ikke han ville sende ham nogle, for han ville ikke længere have "alle de børn" Redigeret 10. August, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Borende X skrev, for 14 minutter siden: Jeg troede ikke, at kondomer havde med plastic at gøre. Jeg troede, at de var af det fineste naturgummi, som man tapper fra træerne i bl.a. Indonesien. Jeg ved, at man i 1700-tallet brugte kondomer af silke eller svinetarm. Ludvig XV skrev f.eks engang til sin kollega i London, om ikke han ville sende ham nogle, for han ville ikke længere have "alle de børn" Det er lige præcis den slags kapitalistiske og fascistiske misforståelser de gæve NGOére må kæmpe mod, dag ind og dag ud. Så håber jeg de har svinetarm liggende klar inde på Ålborggade. Siger det bare... Redigeret 10. August, 2018 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 (edited) underdog40 skrev, 1 time siden: Det er lige præcis den slags kapitalistiske og fascistiske misforståelser de gæve NGOére må kæmpe mod, dag ind og dag ud. Så håber jeg de har svinetarm liggende klar inde på Ålborggade. Siger det bare... I Ålborggade er de efter min erfaring nogle svin, bl.a med rengøringen. Men derfor kan de jo godt have noget svinetarm på lager Redigeret 10. August, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 10. August, 2018 Og sådan, mine damer og herrer, får man saboteret en ellers ganske fornuftig tråd omhandlende 1, 2 eller 3 cykelslanger på dilleren når man knalder en GP. Tadaaaa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 13. August, 2018 underdog40 skrev, den 10/8/2018 at 20:19: Nu er jeg jo særligt kendt for at være meget natur og klimabevidst. Og med det in mente har jeg truffet den miljøbevidste beslutning at helt og droppe alt hvad der indeholder plastisk materiale. Herunder også kondomer. Simpelthen for miljøets skyld og i naturens tegn. Det synes jeg vi skylder vores skønne planet, som vi alle jo ved, er tæt på at drukne i plastik. Se bare på de stakkels fisk, fugle og andet naturagtigt, som må lide for vores overforbrug af plastik. Vi burde skamme os. Det tager jeg hermed konsekvensen af og hylder samtidig de tapre NGOére der dagligt kæmper den ulige kamp mod djævlens værk kaldet "plastik". Heja til Jer. I ved selv hvem I er. I er mine helte. Mine tanker går til Jer, samt søens folk og et par gutter jeg kender der er på ferie i Grønland. Det har naturligvis sine omkostninger. Men det må vi se på efterfølgende. Jeg har brugt mit sidste kondom og pustet den sidste ballon op til en børnefødselsdag. Basta Ps! Ved jeg ligeledes også er mistænkt for at anvende ironi og sarkasme fra tid til anden. Dette er ikke et af de øjeblikke. Jeg er gravalvorlig, hvorfor denne sætning ikke er efterfulgt af en smiley, hvilket burde forstærke min pointe. Det vil også sige du afholder dig fra madvarer da de er pakket ind i plastik ligeledes medicin da de er pakket ind i plastik til fremtidige behandlinger af kønssygdomme som dine store hænder og lange negle nok skal kunne klare. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. August, 2018 Misjo1 skrev, den 10-08-2018 at 09:38: Tag to stk på.... Rigtig dårlig idé, da det vil fremkalde friktion imellem de 2 kondomer, og derved opnår man typisk det modsatte - At begge kondomer går i stykker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 13. August, 2018 Synes at have set kondomer, med bedøvelse i, så manden kan holde længere. Angående sikkerhed, tror jeg det er vigtigt, med den rigtige størrelse, har mange gange fået sat kondomer på der var for små, så det ikke er til at få på, og at det strammer så det ødelægger fornøjelsen, Synes GPèrne burde have forskellige størrelser. Eller skulle man tage sine egne med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. August, 2018 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Rigtig dårlig idé, da det vil fremkalde friktion imellem de 2 kondomer, og derved opnår man typisk det modsatte - At begge kondomer går i stykker. Yes, enig, men har prøvet det hos en GP, dårlig/ingen følelse, lidt stress over hendes sygdomsskræk, o.s.v. ialt en skod oplevelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. August, 2018 Misjo1 skrev, for 15 minutter siden: Yes, enig, men har prøvet det hos en GP, dårlig/ingen følelse, lidt stress over hendes sygdomsskræk, o.s.v. ialt en skod oplevelse... Hvis det handler om at fjerne følelse kan dette gøres på andre og mere effektive måder. Lider man af paranoisk angst for kønssygdomme, er det nok et rigtigt dårligt valg at blive glædespige, med mindre det handler om konfrontation "Wauv nu har jeg haft 300 gæster og kondomerne virker sgu - Jeg er endnu ikke død eller blevet smittet af HIV" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 13. August, 2018 Man kan få letvægts cykelslanger i latex, hvis det er. Men de har også det med at tabe pusten forholdsvis hurtigt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 13. August, 2018 sydhavsmand skrev, for 4 timer siden: Synes at have set kondomer, med bedøvelse i, så manden kan holde længere. Jamen det var da lige det vi manglede. Kan man også booke en NFL-kicker med træskostøvler som kan losse dig i løgene 5 minutter før et besøg? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 14. August, 2018 underdog40 skrev, for 8 timer siden: Jamen det var da lige det vi manglede. Kan man også booke en NFL-kicker med træskostøvler som kan losse dig i løgene 5 minutter før et besøg? Har lige undersøgt det og kan man ikke. Hvad man tilgengæld kan leje er en brugt 20 tommer dildo fra Afrika monteret på en boltpistol lige til dit i forvejen store røvhul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 14. August, 2018 Dandey skrev, for 2 timer siden: Har lige undersøgt det og kan man ikke. Hvad man tilgengæld kan leje er en brugt 20 tommer dildo fra Afrika monteret på en boltpistol lige til dit i forvejen store røvhul. 20 tommer? Måler man dildoer i tommer? Nå, det emne ved du åbenbart mere om end mig, så du har sikkert ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg