Hop til indhold

Recommended Posts

Havde forvildet mig helt til det vestjyske og det slidte kadaver knagede voldsomt.

Var kørt forbi Havnegade 25 A og fik lyst til at få knoglerne æltet på plads, fik smidt bilen ved Valsemøllen og gik tilbage til Sawadee (findes i kælderen)

Fik 1,5 times intensiv behandling af Noy, eller sådan noget lignende, det fortrød jeg ikke. Det var noget af det allerbedste massage jeg har fået i DK, alle muskler, led og knogler blev taget grundigt hånd om. Ikke for hårdt, heller ikke for blødt, men godt fast håndelag og blev vredet i positioner jeg ikke troede var muligt.

For husarerne herinde ;-) spurgte ikke om ekstra, da det lå i luften at det absolut ikke var sådan et sted. Var afdækket det vitale sted med håndklæde under massagen. Gik glad derfra og her dagen derpå har ryggen det stadig perfekt. Anbefales

Spøjst, men indehaveren kom ind på et tidspunkt for at hilse på, lidt alternativt, men var venlig og smilende.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
STFen skrev, for 14 timer siden:

Hvilken service bestilte du? Og hvad var prisen 
Var hun god til andet end massage

Jeg bestilte medium thaimassage med lidt olie og udpegede og fortalte om mine rygproblemer. Betalte 600 kr for 1,5 time og det var hver en krone værd, har stadig ikke ondt i ryggen, hvilket er en helt ny oplevelse for mig.

Hun er sikkert vældig god til både at lave mad og hvad ved jeg, men kan kun udtale mig om hendes massage, da jeg ikke har prøvet andet hos hende, god weekend :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Ja dette er helt bestemt et godt sted at gå hen hvis MASSAGE er det man søger - og har brug for.

På den adresse kan de deres  håndværk :)

Indehaveren har efterhånden også været en del år i Esbjerg - har taget mange timer og kunder i Tarp, før hun blev selvstændig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...