Hop til indhold

klinik

Featured Replies

Skrevet

For et par år siden .ds jeg manglede sted , fik jeg super god hjælp herinde. Nu er Randersvej lukket, så jeg prøver igen.

Stedet jeg søger, skal være i Århus, det skal være med danske piger og ingen telefon dame.

Nogen der har gode forslag til en ``  hjemløs``?

Skrevet

Jeg vil gerne være den første der besøger dig når du finder et nyt fast sted eller andet hvor du kan besøges :-) held og lykke :-)

Skrevet
Susanne skrev, for 40 minutter siden:

For et par år siden .ds jeg manglede sted , fik jeg super god hjælp herinde. Nu er Randersvej lukket, så jeg prøver igen.

Stedet jeg søger, skal være i Århus, det skal være med danske piger og ingen telefon dame.

Nogen der har gode forslag til en ``  hjemløs``?

Kære kollega det en trist nyhed at randersvej er lukket :( tænker på om du ik har lyst til det midtjyske tæt ved Silkeborg og ved motorvej samt ca 45/50 min kørsel fra Århus ;) knus og håber du finder noget:wink:

Skrevet
  • Author

HEJ Camilla.

Tak for forslag om sted, men jeg har kun mulighed for bus eller tog, så vil helst at det bliver i Århus, men hvis der ikke sker noget vil jeg gerne have muligheden for at vende tilbage.

Knus Susanne

Skrevet
Susanne skrev, for 23 timer siden:

HEJ Camilla.

Tak for forslag om sted, men jeg har kun mulighed for bus eller tog, så vil helst at det bliver i Århus, men hvis der ikke sker noget vil jeg gerne have muligheden for at vende tilbage.

Knus Susanne

Kære kollega skriv en pb til mig. Har et forslag kære❤️Knus

Redigeret af Kinky Camilla

Skrevet

Er der i det hele taget nogle klinikker tilbage i Århus ?  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.