marp85 10 Skrevet 9. August, 2018 Hey, jeg skal fra Århus til Brædstrup her snart og vil høre om nogen kender nogle piger man skal besøge på ruten derned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 9. August, 2018 marp85 skrev, 1 time siden: Hey, jeg skal fra Århus til Brædstrup her snart og vil høre om nogen kender nogle piger man skal besøge på ruten derned? Udbuddet er da fint i Århus, så du kan vel bare vælge udgangspunktet på ruten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marp85 10 Skrevet 9. August, 2018 Haha, det er rigtig nok, men vil gerne noget udenfor Århus og på vejen derned, med kan bare ikke finde nogen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 10. August, 2018 marp85 skrev, for 13 timer siden: Hey, jeg skal fra Århus til Brædstrup her snart og vil høre om nogen kender nogle piger man skal besøge på ruten derned? Nu er det ikke dit indlæg jeg kommentere på men din mojoe. Grubbe hvorfor det sørgeligt like? Kan du ikke finde ud af andet herinde burde du søge andre græsgange. Mon jeg også igen igen modtager et trist like på min kommentar. Til tråd starteren . Håber du finder guldet på din tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 10. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 37 minutter siden: Nu er det ikke dit indlæg jeg kommentere på men din mojoe. Grubbe hvorfor det sørgeligt like? Kan du ikke finde ud af andet herinde burde du søge andre græsgange. Mon jeg også igen igen modtager et trist like på min kommentar. Til tråd starteren . Håber du finder guldet på din tur. Jeg er begyndt at samle på de negative mojoes fra Grubbe og ser dem som noget positivt, da de kommer fra en som aldrig har postet et indlæg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 47 minutter siden: Nu er det ikke dit indlæg jeg kommentere på men din mojoe. Grubbe hvorfor det sørgeligt like? Kan du ikke finde ud af andet herinde burde du søge andre græsgange. Mon jeg også igen igen modtager et trist like på min kommentar. Til tråd starteren . Håber du finder guldet på din tur. Han lærte aldrig at skrive i skolen og læser kun med besvær, hvorfor han er på den sikre med sine sure smileys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Nej da, Grubbe kan også grine!!!!! Det er jo et stort fremskridt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg