Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde mødt Maria en enkelt gang før til en hurtig sutter i skoven og det var jo gået rigtigt godt, så jeg vidste lidt om hvad jeg gik ind til da jeg i går bookede 2 timer med Maria.

Maria modtog mig i døren i frækt undertøj og høje hæle præcis som jeg havde bedt om.

Vi startede stille og roligt ud med et lille glas bobler og lidt snak.

Maria er både sød og har dejligt let til smil og så er hun ikke som så mange andre piger i brancen, men sød og fornuftig at tale med.

Maria foreslog hurtigt at vi startede med et bad sammen, så det gjorde vi. I badet gik hun ned på knæ og gav mig den bedste udløsning i hendes mund. Så gik vi ind i dobbelsengen og jeg slikkede hende mens jeg også brugte et par fingre i hendes våde kusse. Da hun kom kunne jeg mærke hvordan hendes fissemuskler trak sig sammen om mine fingre, så frækt.

På med gummi i en fart og så fik hun den bagfra både i fissen og det stramme numsehul lige til jeg sprøjtede for 2 gang.

Bagefter fik jeg en lækker afslappende oliemassage, og jeg troede egentligt ikke jeg kunne mere, men Marias langsomme glidende bevægelser over min nøgne krop, fik sgu gang i ham igen

Så jeg sendte hende sydpå igen, for at sutte ham stiv, jeg ville egentligt have givet hende en ordentlig omgang igen, men jeg kunne slet ikke løsrive mig så det hele endte med at jeg sprøjtede i hendes mund igen.

Maria får en 100% anbefaling herfra

I får lige et link så i ved hvem der er tale om

http://m.nymf6.webnode.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildmedsexx skrev, for 47 minutter siden:

Jeg havde mødt Maria en enkelt gang før til en hurtig sutter i skoven og det var jo gået rigtigt godt, så jeg vidste lidt om hvad jeg gik ind til da jeg i går bookede 2 timer med Maria.

Maria modtog mig i døren i frækt undertøj og høje hæle præcis som jeg havde bedt om.

Vi startede stille og roligt ud med et lille glas bobler og lidt snak.

Maria er både sød og har dejligt let til smil og så er hun ikke som så mange andre piger i brancen, men sød og fornuftig at tale med.

Maria foreslog hurtigt at vi startede med et bad sammen, så det gjorde vi. I badet gik hun ned på knæ og gav mig den bedste udløsning i hendes mund. Så gik vi ind i dobbelsengen og jeg slikkede hende mens jeg også brugte et par fingre i hendes våde kusse. Da hun kom kunne jeg mærke hvordan hendes fissemuskler trak sig sammen om mine fingre, så frækt.

På med gummi i en fart og så fik hun den bagfra både i fissen og det stramme numsehul lige til jeg sprøjtede for 2 gang.

Bagefter fik jeg en lækker afslappende oliemassage, og jeg troede egentligt ikke jeg kunne mere, men Marias langsomme glidende bevægelser over min nøgne krop, fik sgu gang i ham igen

Så jeg sendte hende sydpå igen, for at sutte ham stiv, jeg ville egentligt have givet hende en ordentlig omgang igen, men jeg kunne slet ikke løsrive mig så det hele endte med at jeg sprøjtede i hendes mund igen.

Maria får en 100% anbefaling herfra

I får lige et link så i ved hvem der er tale om

http://m.nymf6.webnode.com

Hvad kostede det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 23 minutter siden:

Jeg syntes denne anmeldelse lugter af reklame. 

Måske og så alligevel ikke, profilen "Vildmedsexx" er oprettet 27 juni, så er det ihvertfald langtids planlægning.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par hurtige post efter oprettelse og så denne "anmeldelse".

Hun er tidligere banned fra EG pga falske anmeldelser, så det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildmedsexx skrev, for 4 minutter siden:

:DHvad skulle folk dog få tiden til at gå med uden alle konspirationsteorierne?:D

Besøge en god GP som levere varen og ikke poster falske anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildmedsexx skrev, for 27 minutter siden:

:DHvad skulle folk dog få tiden til at gå med uden alle konspirationsteorierne?:D

Det er godt med dig ;-) Godt forsøgt alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 38 minutter siden:

Vil da sige Maria giver rigtig god sex, og hun piver ikke når fars næve finder vej op i hendes fisse. Hun er sku en liderlig tøs. Skal klart besøge Maria igen..

Wow er hun til fisting? frækt nok, hvad er Marias priser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...