Guest Peter26 Skrevet 9. August, 2018 Hej Nogen som har været her? Jeg har aldrig prøvet Thai men tænkte store bryster det er lige mig https://annoncelight.dk/showad/251781 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 9. August, 2018 Peter26 skrev, for 4 timer siden: Hej Nogen som har været her? Jeg har aldrig prøvet Thai men tænkte store bryster det er lige mig https://annoncelight.dk/showad/251781 Der går man vist ikke helt galt i byen, hvis man er ude efter den frække massage. Søg på Emmee og June. Har besøgt Emmee og gik fornøjet derfra! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 9. August, 2018 Peter26 skrev, for 9 timer siden: Hej Nogen som har været her? Jeg har aldrig prøvet Thai men tænkte store bryster det er lige mig https://annoncelight.dk/showad/251781 Rigtig overskrift ville have været : Thai Guf i RANDERS !! Så havde alle os der bor langt pokker i vold væk derfra ikke behøvet at skulle se hvor i verden du søgte efterlysninger,da jeg jo bor i den modsatte ende af landet. Synes folk efterhånden snart burde have lært denne lille ting. Vil man have hjælp, bør man som minimum henvende sig til de der kan hjælpe, og det gøres bedst ved at skrive hvor i verden det drejer sig om. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 9. August, 2018 youngatheart skrev, for 4 timer siden: Thai Guf Ja netop, jeg troede også Thai Guf var i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 10. August, 2018 Vester Kirkestræde i Randers, det er da der KAT også ligger, eller er de sammen om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 10. August, 2018 Ålleren skrev, for 9 timer siden: Vester Kirkestræde i Randers, det er da der KAT også ligger, eller er de sammen om det? Det er 2 forskellige klinikker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 10. August, 2018 Er deres priser Randers priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 10. August, 2018 Ålleren skrev, for 2 timer siden: Er deres priser Randers priser Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming2018 3 Skrevet 11. August, 2018 Var lige en tur i Randers, Hold op en dejlig pige elsker store bryster og når der er en lille smule på side benene. Den helt store tur med body to body, blow og til sidst Emmee sidende øverst stor fornøjelse at tumle med de dejlige bryster. Stor fare for gentagelse næste gang arbejdet bringer mig til Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. August, 2018 Nu er det så ikk første gang jeg bliver forvirret af den Tråd? Men er vi enig om, vi har Emmee 2 steder? Eller er der et enkelt bogstav jeg har taget fejl af? Tænker, June og det gl. Sunshine (Jumi) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 14. August, 2018 Thaimig skrev, den 11/8/2018 at 21:31: Nu er det så ikk første gang jeg bliver forvirret af den Tråd? Men er vi enig om, vi har Emmee 2 steder? Eller er der et enkelt bogstav jeg har taget fejl af? Tænker, June og det gl. Sunshine (Jumi) Der er både en Emmee hos Yomi (tidligere Sunshine) og hos Lamyai i Vestergade. Men de er vidt forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. August, 2018 Curiosity skrev, for 6 timer siden: Der er både en Emmee hos Yomi (tidligere Sunshine) og hos Lamyai i Vestergade. Men de er vidt forskellige Ok så holder vi lige tungen lige ( sorry min formulering) Altså Yomi kalder sig lige pludselig, Thai Guf som i øvrigt ligger i Fredericia nå Ok, men hos Yomi (Thai Guf ) arbejder altså (som skrevet) June og Emmee, godt så langt, men hos Lamyai, ejet af June, arbejder en Emmee som ikk er den samme Emmee som hos Yomi Det er Sateme Thai-snak så det er til at forstå Men Ok, lad den nu ligge, i morgen har de sikkert et nyt navn Fred være de Thaiér men kugle skøre er de Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 14. August, 2018 Thaimig skrev, for 52 minutter siden: Ok så holder vi lige tungen lige ( sorry min formulering) Altså Yomi kalder sig lige pludselig, Thai Guf som i øvrigt ligger i Fredericia nå Ok, men hos Yomi (Thai Guf ) arbejder altså (som skrevet) June og Emmee, godt så langt, men hos Lamyai, ejet af June, arbejder en Emmee som ikk er den samme Emmee som hos Yomi Det er Sateme Thai-snak så det er til at forstå Men Ok, lad den nu ligge, i morgen har de sikkert et nyt navn Fred være de Thaiér men kugle skøre er de Tror nu kun det er @Peter26, som bringer "thai-guf" på banen, som overskrift i tråden. Men ja, det er et spøjst sammentræf med en June og en Emmee begge steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 50 Skrevet 12. September, 2018 Det er sgu da lidt op af bakke når navnene også er ens. Det er jo svært nok at se hvem der er trans og hvem der ikke er. Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 12. September, 2018 bagwell skrev, for 42 minutter siden: Det er sgu da lidt op af bakke når navnene også er ens. Det er jo svært nok at se hvem der er trans og hvem der ikke er. Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud bagwell skrev, for 42 minutter siden: Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud Den del står du så selv for, Eg er ej et site for moral, men et site for hva man kan opleve i den virkelige Verden Moral, hører til på Fb, der er dog rigelig af den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg