Hop til indhold

Recommended Posts

Peter26 skrev, for 9 timer siden:

Hej

Nogen som har været her? Jeg har aldrig prøvet Thai men tænkte store bryster det er lige mig :)

https://annoncelight.dk/showad/251781

Rigtig overskrift ville have været : Thai Guf i RANDERS !! Så havde alle os der bor langt pokker i vold væk derfra ikke behøvet  at skulle se hvor i verden du søgte efterlysninger,da jeg jo bor i den modsatte ende af landet. Synes folk efterhånden snart burde have lært denne lille ting. Vil man have hjælp, bør man som minimum henvende sig til de der kan hjælpe, og det gøres bedst ved at skrive hvor i verden det drejer sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Thai Guf

Ja netop, jeg troede også Thai Guf var i Fredericia :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 9 timer siden:

Vester Kirkestræde i Randers, det er da der KAT også ligger, eller er de sammen om det? :-) 

Det er 2 forskellige klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige en tur i Randers, Hold op en dejlig pige elsker store bryster og når der er en lille smule på side benene. Den helt store tur med body to body, blow og til sidst Emmee sidende øverst stor fornøjelse at tumle med de dejlige bryster. Stor fare for gentagelse næste gang arbejdet bringer mig til Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Nu er det så ikk første  gang jeg bliver forvirret af den Tråd?

Men er vi enig om, vi har Emmee 2 steder? Eller er der et enkelt bogstav

jeg har taget fejl af? Tænker, June og det gl. Sunshine (Jumi) :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 11/8/2018 at 21:31:

Nu er det så ikk første  gang jeg bliver forvirret af den Tråd?

Men er vi enig om, vi har Emmee 2 steder? Eller er der et enkelt bogstav

jeg har taget fejl af? Tænker, June og det gl. Sunshine (Jumi) :huh:

Der er både en Emmee hos Yomi (tidligere Sunshine) og hos Lamyai i Vestergade. Men de er vidt forskellige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Curiosity skrev, for 6 timer siden:

Der er både en Emmee hos Yomi (tidligere Sunshine) og hos Lamyai i Vestergade. Men de er vidt forskellige :)

Ok så holder vi lige tungen lige ( sorry min formulering) Altså Yomi kalder sig lige pludselig,  Thai Guf som i øvrigt ligger i Fredericia :huh:

nå Ok, men hos Yomi (Thai Guf ) arbejder altså (som skrevet) June og Emmee, godt så langt, men hos Lamyai, ejet af June, arbejder

en Emmee :huh: som ikk er den samme Emmee som hos Yomi :rolleyes:

Det er Sateme Thai-snak så det er til at forstå :-o

Men Ok, lad den nu ligge, i morgen har de sikkert et nyt navn :huh:

Fred være de Thaiér :wub: men kugle skøre er de :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 52 minutter siden:

Ok så holder vi lige tungen lige ( sorry min formulering) Altså Yomi kalder sig lige pludselig,  Thai Guf som i øvrigt ligger i Fredericia :huh:

nå Ok, men hos Yomi (Thai Guf ) arbejder altså (som skrevet) June og Emmee, godt så langt, men hos Lamyai, ejet af June, arbejder

en Emmee :huh: som ikk er den samme Emmee som hos Yomi :rolleyes:

Det er Sateme Thai-snak så det er til at forstå :-o

Men Ok, lad den nu ligge, i morgen har de sikkert et nyt navn :huh:

Fred være de Thaiér :wub: men kugle skøre er de :D

Tror nu kun det er @Peter26, som bringer "thai-guf" på banen, som overskrift i tråden. Men ja, det er et spøjst sammentræf med en June og en Emmee begge steder :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da lidt op af bakke når navnene også er ens. Det er jo svært nok at se hvem der er trans og hvem der ikke er.   Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
bagwell skrev, for 42 minutter siden:

Det er sgu da lidt op af bakke når navnene også er ens. Det er jo svært nok at se hvem der er trans og hvem der ikke er.   Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud :P:P

 

bagwell skrev, for 42 minutter siden:

Det vil være en slem forskrækkelse hvis der pludselig falder en pik ud :P:P

Den del står du så selv for, Eg er ej et site for moral, men et site for hva man kan opleve i den virkelige Verden :huh:

Moral, hører til på Fb, der er dog rigelig af den :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...