Hop til indhold
dims

Hjælp søges til fantasi

Recommended Posts

Jeg har en fantasi der for de fleste nok er underlig eller klam, men som handler om at mærke en (høj-)gravid kvindes mave, og komme op i hendes skede. Bedst hvis hun også har mælk i brysterne hun vil give af, men det er bare ikke til at finde noget af det. Ikke underligt at det ikke er til at finde sådan bare lige, men overhovedet ikke? Nogen der kender noget til det da jeg meget gerne vil prøve det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dims skrev, for 5 timer siden:

Jeg har en fantasi der for de fleste nok er underlig eller klam, men som handler om at mærke en (høj-)gravid kvindes mave, og komme op i hendes skede. Bedst hvis hun også har mælk i brysterne hun vil give af, men det er bare ikke til at finde noget af det. Ikke underligt at det ikke er til at finde sådan bare lige, men overhovedet ikke? Nogen der kender noget til det da jeg meget gerne vil prøve det 

Din fantasi er ikke så ualmindelig endda. Søg på emnet i form og du skal finde ;)

Gravide piger annoncerer nu og da så prøv at søg på f.eks. AL

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers tag til Hamborg. Jeg hører der er mange gravide glædespiger dernede, netop fordi de ved at kunderne tænder på dem.

Og mælk er vi mange der tænder på  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Tror de fleste af os fædre har allerede prøvet den...

Det er ikke så svær.... finde en pige du er glad for og som er glad for dig, bolle hende tyk og så kommer resten af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mcfjotte
MC5tooge skrev, for 7 timer siden:

Tror de fleste af os fædre har allerede prøvet den...

Det er ikke så svær.... finde en pige du er glad for og som er glad for dig, bolle hende tyk og så kommer resten af sig selv.

Hej Mc5tooge

Det lyder ikke til du selv har titel af far.... Ellers burde du vide det er den ultimative dyreste løsning  :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mcfjotte skrev, for 2 timer siden:

Det lyder ikke til du selv har titel af far.... Ellers burde du vide det er den ultimative dyreste løsning  :razz:

Efter den obligatorisk skilsmisse, kan man jo stille og roligt hente lidt hjem igen.  Ens unger kan jo sagtens sættes i sving, når de bliver parkeret hos far.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge
Mcfjotte skrev, for 16 timer siden:

Hej Mc5tooge

De 2 dyreste udløsninger jeg har haft til dato... Og så skal de desuden også betales for at klippe  græsplanen!
Mad Daddy.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Trinetease skrev, for 18 timer siden:

En gravid som tilbyder fuldstændigt ubeskyttet sex...... Intet er helligt mere....shit hvor trist :-( :-( 

Det kan da næsten heller ikke være rigtigt. Det må da være en fake annonce. Ellers er det da noget af det mest hjerteskærende jeg har set længe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...