Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er en ung mand på 21, som bor tæt på København og søger en domina, som skal kunne lave facesitting med stramme bukser eller lignende på og prutte mig i hovedet. Jeg vejer 70 kg og er 177 høj. Jeg ved, at det kan lyde kinky nok - men det er en fantasi, som jeg har haft, at jeg underlægger mig til en kvinde, som ikke skal være for hård, men stadig kunne. Jeg er ikke just stolt over, hvilken fantasi det er jeg ønsker - men håber og tror, at jeg ikke bliver dømt på forhånd.

 

kh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelM skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er en ung mand på 21, som bor tæt på København og søger en domina, som skal kunne lave facesitting med stramme bukser eller lignende på og prutte mig i hovedet. Jeg vejer 70 kg og er 177 høj. Jeg ved, at det kan lyde kinky nok - men det er en fantasi, som jeg har haft, at jeg underlægger mig til en kvinde, som ikke skal være for hård, men stadig kunne. Jeg er ikke just stolt over, hvilken fantasi det er jeg ønsker - men håber og tror, at jeg ikke bliver dømt på forhånd.

 

kh 

Jeg tror som sagt godt du kan få opfyldt din drøm hos en sød domina. Undersøg markedet og find et par stykker og vend dine tanker med dem. Måske kan de hjælpe dig eller kender en der kan :)

Klø på !!

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror som sagt godt du kan få opfyldt din drøm hos en sød domina. Undersøg markedet og find et par stykker og vend dine tanker med dem. Måske kan de hjælpe dig eller kender en der kan :)

Klø på !!

DK fyr

Tusind tak ☺️ Jeg håber også, at de måske kontakter mig - og jeg forsøger at finde også.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...