Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Calletti

Man må da gerne komme med dumme kommentarer til et ur-dumt spørgsmål!!!! 

Ta et scorekursus (ikke på eroguide!) og se at komme ud over rampen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Undskyld...

Men du vil ikke have dumme kommentarer, på et ret dumt spørgsmål :)

Ikke gay!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tinder og alle de 117 andre dating tjenester.

Swingerklubber. 

Tag i byen.

....det var lige de 3 ting jeg kunne komme på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo bare at stille sig op ved køledisken i Føtex og spørge fra en ende af.

I Århus kaldes landets ældste Føtex sågar for score-Føtex, som skulle være et specielt godt scorested og man kan sågar tage en flirte-indkøbskurv, med store klistermærker på, der signalerer at man er søgende.

 

Føtex er det bedste sted at score
En Føtex butik i Århus er kåret som byens bedste sted at score
http://nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder/article.php/id-25067178

Aarhus' bedste scorested er en fødevarebutik https://foodculture.dk/marked/detailhandel/2014/aarhus-bedste-scorested-er-en-foedevarebutik

Dit lokale supermarked er stadig det bedste sted at score https://munchies.vice.com/da/article/8qeb74/dit-lokale-supermarked-er-stadig-det-bedste-sted-at-score

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim69 skrev, for 45 minutter siden:

Nogen der ved hvor man kan få gratis/billig sex i Kbh. Ikke gay. 

Ingen dumme kommentar tak

Seriøst: Der er en del østeuropæiske piger, der ikke beder om mere end 300 kr. for sex.

Eksempelvis har en af dem denne prisliste:

Only Blowjob no condom
kr. 200,00
Only megafrench
kr. 300,00
15 min. Szex, blowjob no condom
kr. 300,00
30 min. Szex, blowjob no condom, 69.
kr. 400,00

Det er da billigt!

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil ofre lidt tid på det, så er der flere sider hvor der løbende afholdes gratis GB og/eller bunkepul men det kræver nok at man opbygger lidt credit derinde først.

Ellers er der også ofte GB med fri deltagelse i feks. XX Dark (klub på Vesterbro) Det koster i omegnen af 100 kr. i entre og arrangementer osv. annonceres på deres hjemmeside. Har også optaget flere spontane tilfælde derned i løbet af dagen hvor en gut kom med sin kvindelige partner og så blev alle de tilstedeværende inviteret med til at ordne hende......klubben er dog lidt til den hårde side uden dog at være sm så det skal man lige være forberedt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
DK fyr 34 skrev, for 8 timer siden:

Hvis du vil ofre lidt tid på det, så er der flere sider hvor der løbende afholdes gratis GB og/eller bunkepul men det kræver nok at man opbygger lidt credit derinde først.

Ellers er der også ofte GB med fri deltagelse i feks. XX Dark (klub på Vesterbro) Det koster i omegnen af 100 kr. i entre og arrangementer osv. annonceres på deres hjemmeside. Har også optaget flere spontane tilfælde derned i løbet af dagen hvor en gut kom med sin kvindelige partner og så blev alle de tilstedeværende inviteret med til at ordne hende......klubben er dog lidt til den hårde side uden dog at være sm så det skal man lige være forberedt på.

Blot til Info, XXDark har skiftet navn og indehaver til Cityswingers, ved ikke om konceptet også er ændret....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Blot til Info, XXDark har skiftet navn og indehaver til Cityswingers, ved ikke om konceptet også er ændret....

Indehaveren er den samme som før. Priserne og lign. har ændret sig lidt, mén det er stadig stedet for GB og latex. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har siden nytår haft en tinder profil til at søge rene sexpartnere. Jeg brugte nogle uger på at fange chargonen, og et par måneder på at lære at sortere fra, men nu fungerer det fint.

Jeg har typisk sex 1-3 gange om ugen med tinder piger, og jeg har pt.  3 piger jeg skifter imellen. Den ene er til rollespil ( jeg skal være læge) een er til analsex hele tiden og den sidste er til ekstrem langsom og lidenskabelig sex.  Så det giver masser af gratis sex, men det er hårdt arbejde ved tastaturet, og det kan godt være lidt hårdt en gang i mellem. Man kan jo både blive forelsket , brændt af og selv blive nødt til at afvise. Så nogle gange går jeg stadig til betalings piger fordi det er så ukompliceret. 

Jeg er meget almindelig af udseende, men åbenbart god i sengen. For jeg er aldrig blevet brændt af efter jeg har haft sex med en ny pige. Prøv det hvis man kan kan lide sporten, men det er altså ret tidskrævende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 10/8/2018 at 02:10:

Jeg er meget almindelig af udseende, 

Din alder og hvilket aldersspænd på "piger" søger du i?

Som 50 +/- synes jeg ikke det er helt let, men måske er jeg bare for kræsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 33 minutter siden:

Din alder og hvilket aldersspænd på "piger" søger du i?

Som 50 +/- synes jeg ikke det er helt let, men måske er jeg bare for kræsen.

Enig Bebop, hverken her eller der. På det alm dating markede, syns jeg jævnaldrende kvinder er for “konede”

Det er sq ikke nemt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 46 og søger alder på  42-52. Tag ikke fejl af de konede kvinder, der ligger guld gemt der, og jeg er eksempelvis overrasket over at stort set alle de kvinder jeg har mødt er enormt glade for analsex, på trods af at de aldrig har dyrket det i deres tidligere ægteskab.

De er nysgerrige efter at prøve noget nyt. Men det er klart at man skal søge efter nogen der matcher een selv i udseende. Ellers får man bare alt for mange afslag. Og når man så er sammen så fokuser på de kvaliteter lige præcis denne kvinde har. Det kan være flotte bryster, en god røv, en stram fisse, eller et særligt blik, og så frem for alt at hun helt frivilligt og uden betaling vil knalde med lige præcis dig. Det er altså også noget værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...