Hop til indhold
Curiosity

Emmee hos Lamyai, Randers

Recommended Posts

Jeg fik en uventet positiv oplevelse med Emmee, på mit stamsted Lamyai, tilbage i februar. Det smagte af mer' men ved efterfølgende besøg var hun der ikke længere :(. I flere måneder har jeg ikke besøgt Lamyai, men så i går fik jeg en PM fra en broder som havde nydt hendes selskab, så i dag måtte jeg forbi og se, om det virkelig var hende som var "tilbage i omløb" 

Det var det :wub: fræk som jeg huskede hende, havde måske tabt sig lidt, men en rigtig lille godte i mine øjne. Hun kunne godt huske mig og fortsatte hvor vi slap. Hun taler fint engelsk, vil gerne snakke/pjatte lidt, men yder en absolut godkendt massage imens. Efter at have æltet ryg, skuldre, nakke og ben igennem, foreslog hun lidt b2b. Det virkede som en god idé i situationen - så kunne jeg endelig se hende HELT som vorherre har (vel)skabt hende. Det var fornøjeligt og efter at hun havde skøjtet rundt på mig en tid, spurgte jeg pænt om lov, til at dykke ned mellem hendes slanke stænger. Det kunne hun godt li', men ville dog gengælde tjenesten, inden jeg fik hende helt op at ringe. Hun giver et dejligt, vådt blow og hjalp mig endelig i mål, med en kombination af hånd og en glat fisse, som hun gned op og ned af min manddom. 

At vi ikke gik videre end det, tror jeg helt ærligt skyldes at det bare var for VARMT, til den slags anstrengelser i dag ;).

Jeg gik tilfreds derfra, uden at kampsvede. :P

Til info: Emmee er slank, glat, semi langhåret med lidt atypisk sigøjnerlook. Og så har hun lidt tusser, men er ikke "overmalet". 

Lamyai annoncerer ikke så der er intet at link til. Adressen er Vestergade 42, Randers tlf. 52 69 79 89 

Vær sød ved hende, eller jeg kommer efter jer :ph34r::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 52 minutter siden:

Jeg fik en uventet positiv oplevelse med Emmee, på mit stamsted Lamyai, tilbage i februar. Det smagte af mer' men ved efterfølgende besøg var hun der ikke længere :(. I flere måneder har jeg ikke besøgt Lamyai, men så i går fik jeg en PM fra en broder som havde nydt hendes selskab, så i dag måtte jeg forbi og se, om det virkelig var hende som var "tilbage i omløb" 

Det var det :wub: fræk som jeg huskede hende, havde måske tabt sig lidt, men en rigtig lille godte i mine øjne. Hun kunne godt huske mig og fortsatte hvor vi slap. Hun taler fint engelsk, vil gerne snakke/pjatte lidt, men yder en absolut godkendt massage imens. Efter at have æltet ryg, skuldre, nakke og ben igennem, foreslog hun lidt b2b. Det virkede som en god idé i situationen - så kunne jeg endelig se hende HELT som vorherre har (vel)skabt hende. Det var fornøjeligt og efter at hun havde skøjtet rundt på mig en tid, spurgte jeg pænt om lov, til at dykke ned mellem hendes slanke stænger. Det kunne hun godt li', men ville dog gengælde tjenesten, inden jeg fik hende helt op at ringe. Hun giver et dejligt, vådt blow og hjalp mig endelig i mål, med en kombination af hånd og en glat fisse, som hun gned op og ned af min manddom. 

At vi ikke gik videre end det, tror jeg helt ærligt skyldes at det bare var for VARMT, til den slags anstrengelser i dag ;).

Jeg gik tilfreds derfra, uden at kampsvede. :P

Til info: Emmee er slank, glat, semi langhåret med lidt atypisk sigøjnerlook. Og så har hun lidt tusser, men er ikke "overmalet". 

Lamyai annoncerer ikke så der er intet at link til. Adressen er Vestergade 42, Randers tlf. 52 69 79 89 

Vær sød ved hende, eller jeg kommer efter jer :ph34r::lol:

du kan glemme det .... jeg skal ikke være sød ved hende ... men gennem kneppe hende til hun skriger :P 555

 

 

 

 

men helt ærligt syntes jeg bare det er noget pjat når folk skriver "vær sød ved hende..."

man skal sgu da være sød ved dem alle sammen .... 

lige med mindre de snyder en med tiden ... penge ... eller bare levere en dårlig service ... :) 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

du kan glemme det .... jeg skal ikke være sød ved hende ... men gennem kneppe hende til hun skriger :P 555

 

 

 

 

men helt ærligt syntes jeg bare det er noget pjat når folk skriver "vær sød ved hende..."

man skal sgu da være sød ved dem alle sammen .... 

lige med mindre de snyder en med tiden ... penge ... eller bare levere en dårlig service ... :) 

 

 

Det var også med et glimt i øjet - og særdeles tomme trusler - at jeg sluttede af med den formulering :P

Og alle her er selvfølgelig gentlemen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo super anmeldelse omkring den smukke skønhed, hun er så sandelig alle pengene værd, hendes øjne kan gøre en helt blød i knæene i hård andre steder !! Endnu engang godt skrevet !^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 8/8/2018 at 23:32:

Jeg fik en uventet positiv oplevelse med Emmee, på mit stamsted Lamyai, tilbage i februar. Det smagte af mer' men ved efterfølgende besøg var hun der ikke længere :(. I flere måneder har jeg ikke besøgt Lamyai, men så i går fik jeg en PM fra en broder som havde nydt hendes selskab, så i dag måtte jeg forbi og se, om det virkelig var hende som var "tilbage i omløb" 

Det var det :wub: fræk som jeg huskede hende, havde måske tabt sig lidt, men en rigtig lille godte i mine øjne. Hun kunne godt huske mig og fortsatte hvor vi slap. Hun taler fint engelsk, vil gerne snakke/pjatte lidt, men yder en absolut godkendt massage imens. Efter at have æltet ryg, skuldre, nakke og ben igennem, foreslog hun lidt b2b. Det virkede som en god idé i situationen - så kunne jeg endelig se hende HELT som vorherre har (vel)skabt hende. Det var fornøjeligt og efter at hun havde skøjtet rundt på mig en tid, spurgte jeg pænt om lov, til at dykke ned mellem hendes slanke stænger. Det kunne hun godt li', men ville dog gengælde tjenesten, inden jeg fik hende helt op at ringe. Hun giver et dejligt, vådt blow og hjalp mig endelig i mål, med en kombination af hånd og en glat fisse, som hun gned op og ned af min manddom. 

At vi ikke gik videre end det, tror jeg helt ærligt skyldes at det bare var for VARMT, til den slags anstrengelser i dag ;).

Jeg gik tilfreds derfra, uden at kampsvede. :P

Til info: Emmee er slank, glat, semi langhåret med lidt atypisk sigøjnerlook. Og så har hun lidt tusser, men er ikke "overmalet". 

Lamyai annoncerer ikke så der er intet at link til. Adressen er Vestergade 42, Randers tlf. 52 69 79 89 

Vær sød ved hende, eller jeg kommer efter jer :ph34r::lol:

Bravo super anmeldelse omkring den smukke skønhed, hun er så sandelig alle pengene værd, hendes øjne kan gøre en helt blød i knæene i hård andre steder !! Endnu engang godt skrevet !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en update. 

Det er pt en ladyboy på stedet for de nysgerrige ;) hun er der en måned. June arbejder der vist ikke så meget da hun også er i Århus nogle dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hanhund

Smukt skrevet ;) man føler nærmest man selv var der.

Er eventyret fortsat efter køligere klima? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...