Hop til indhold

Recommended Posts

frenchlover1 skrev, for 47 minutter siden:

Mia, it's not smart to use googletranslate if you want to answer seriously :-( 

I did NOT write that I had less time than I paid for. I wrote that, you think "seemed impatient and short for the head when 20 of the 30 minutes had passed. "

You're probably cute, you only had 10 less good minutes  the day I visited you.  

Wishing only the best for you :-)

By the way, they should mention that I got both a bottle of cold water, super nice thanks and that the jrg was offered a piece of roulade cake. :-)

Please

French

And i do remember you. I apologized like 3-4 times. And as i said: you was smilling tricky and said "it s ok i understand".

Not nice at all. 

Best regards!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miaaa skrev, for 21 minutter siden:

And i do remember you. I apologized like 3-4 times. And as i said: you was smilling tricky and said "it s ok i understand".

Not nice at all. 

Best regards!!!

! Du forveksler mig med en anden !

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

! You confuse me with someone else!

Please

French

Let's forget about this topic please. I said enough. And i even apologized enough. If you have something more to say, please be a gentlemen and do it in private.

 

Bisous

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder stedet meget diskret og samtidigt let at finde. Ventede udenfor i bilen indtil Mia skrev hun var klar. 

Havde booket en tidligt morgentid hos Mia men hun kontaktede mig i god tid for at aflyse/udsætte den og vi fandt heldigvis en mulig tid lidt senere på morgenen. Det blev gjort på en super fin måde fra Mias side og det var med fuld forståelse fra min side at hun udsatte aftalen. 

 

Har kun besøge Mia i huset men hun er en super sød pige der er toplækker og giver den bedste GFE jeg har oplevet. 

Mine bedste anbefalinger herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia, eller Miaaa, tonen i dine svar er noget mere hård, end jeg oplevede dig.

Hvis det er dig selv, der svarer, så vil jeg sige: Tonen efterlader ikke et positivt indtryk. Sorry to say :-( 

Men jeg tænker, at det måske ikke er dig selv, der svarer, men en anden. For der indgår pludselig islandsk i din oversættelse, af den danske tekst ! ! 

Se billeder herunder. 

Venligst

French

03CF8D0D-A90C-45FA-8A17-34F7DA861CE1.jpeg

23F7211B-2A09-43B1-A5E8-6E036C46A787.png

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Kan vi ikke droppe snakken om, hvem der har måtte vente 10 minutter på en absolut skøn gudinde og så komme til sagen; nogle saftige beskrivelser af, hvordan det må være at være sammen med to så smukke, lækre og charmerende piger på én gang. Jeg har allerede tabt mit hjerte til Lena - så tør ikke besøge hende igen af frygt for at mit hjerte skal blive helt knust. Så oplevelsen kan jeg kun få igennem jer - så giv mig lige nogle saftige fortællinger tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker igen og igen - at når GP”er får så meget god omtale, som både Lena og Mia, så vågner alle hundene og vil til vandskålen samtidig. De har sikkert rigtig travlt. - og nogle vil vente og aftaler bliver aflyst til stor irritation. Forståeligt ;)

På med ja hatten, opfør jer ordentligt, så ikke en enkelt episode eller to blæser det ud af proportion. Kan kun ud fra egne oplevelser med Lena og Mia sige at de gør deres bedste og jeg er endnu ikke blevet skuffet :P

Begge piger får stadig 10/10 og glæder mig til et gensyn snarest :wub:

Redigeret af MrGentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
MrGentleman skrev, for 1 minut siden:

Det sker igen og igen - at når GP”er får så meget god omtale, som både Lena og Mia, så vågner alle hundene og vil til vandskålen samtidig. De har sikkert rigtig travlt. - og nogle vil vente og aftaler bliver aflyst til stor irritation. Forståeligt ;)

På med ja hatten, opfør jer ordentligt, så ikke en enkelt episode eller to blæser det ud af proportion. Kan kun ud fra egne oplevelser med Lena og Mia sige at de gør deres bedste og jeg er endnu ikke blevet skuffet :P

Begge piger får stadig 10/10 og glæder mig til et gensyn snarest :wub:

Faktisk får denne massive exponering af pigerne mig til at opgive at lave en aftale med dem. Når jeg ved på forhånd der er run på, og det bliver svært vil jeg hellere lade være, istedet for at blive skuffet over en aflyst aftale. Så hellere tage den sikre vej.

 

JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ4Solo skrev, for 1 minut siden:

Faktisk får denne massive exponering af pigerne mig til at opgive at lave en aftale med dem. Når jeg ved på forhånd der er run på, og det bliver svært vil jeg hellere lade være, istedet for at blive skuffet over en aflyst aftale. Så hellere tage den sikre vej.

 

JJ

spot on :)

- vent til stormen har lagt sig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
JJ4Solo skrev, for 1 minut siden:

Faktisk får denne massive exponering af pigerne mig til at opgive at lave en aftale med dem. Når jeg ved på forhånd der er run på, og det bliver svært vil jeg hellere lade være, istedet for at blive skuffet over en aflyst aftale. Så hellere tage den sikre vej.

 

JJ

Har det på samme måde.. Mødte Lena da hun lige var kommet og det var fantastisk. Men der må være en grænse for hvor meget man kan præstere både fysisk og mentalt. Også selvom de uden tvivl gør alt hvad de kan for at alle får den bedste oplevelse. Jeg må sætte mig på lur og være klar når de kommer til Danmark næste gang og være klar fra start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Sikre vej ,,,altså klør 5 

Sikre vej for mig, er mit faste thai sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at hun i hendes første post i tråden - i hendes eget svar på engelsk - også lige har lagt en sætning ind på blandet svensk og dansk. Det plejer selv Google translate ikke at kunne finde på. Men det er selvfølgelig slet ikke en svensk "hjælper" som har skrevet det... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Ok gutter. Jeg startede tråden, den afsporede totalt, nu lukker jeg den. Ellers må jeg bede admin om hjælp. 

Neeeext please. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Største parten handler om oplevelsen og pigens reaktion på det. Det er ikke afsporing. Andre har lov til at have en anden opfattelse af pigen end dig. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Anmeldelsen er af en threesome, med de to skønheder. Ikke individuelle oplevelser med nogen af dem, derfor er tråden drejet af sporet. 

Sidste herfra om dette emne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 9/8/2018 at 00:02:

Diskret? Slet ikke. Jeg måtte vente på vejen uden for huset i over fem minutter... før jeg blev lukket ind  kom ellers til aftalt tid.

Og når man er ved huset, er der to (eller var der tre) døre at vælge mellem. At gå hen og vente ved en af dem, turde jeg ikke; tænk hvis der var en, der kom ud og spurgte, hvad pokker jeg lavede der ved hans dør?

Jeg syntes faktisk slet ikke, at det var rart at stå der på vejen og vente. Og jeg er ellers ikke snerpet eller genert.

Venligst

French

Helt enig i beskrivelsen. Selv hvis man parkere et stykke ved, fx nede ved kulturcenteret, Ender man med at stå foran en hær af døre uden at være sikker på det er det rette sted. Men ok, det betyder ikke så meget for mig.

 

@frenchlover1 Synd du havde den oplevelse. Man kan godt forestille sig at de har travlt med de anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ frenchlover1  Here it is my proper explanation. No google translate. I think depends on the language you set. 

Anyways, my honest apologies once again. 

Best regards

 

 

IMG_6237.PNG

Redigeret af Miaaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane wrote, on 8/10/2018 at 1:38 AM:

 

Not at all. Could be a error. The language set in my Google Chrome settings is english. There is no reason to use google translate. We all understand english after all. 

Sorry for the incovenience.

 

Redigeret af Miaaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miaaa skrev, den 9. august 2018 at 03:38:

Secondly, there are 2 doors (not three) and JUST ONE has number 4 written. Når vi textar navnet på gaden, vi også legger til nummeret.

De har stadig ikke forstået det. Hverken Google translate eller pigerne selv ville kunne finde på at skrive en sætning på blandet svensk og dansk midt i deres engelske svar. Så når der alligevel er en svensk/dansk sætning midt i deres eget svar, så har der nok været en anden person til at "hjælpe" med at skrive svaret. Den svensk/danske sætning kommer jo ikke af sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 15 minutter siden:

De har stadig ikke forstået det. Hverken Google translate eller pigerne selv ville kunne finde på at skrive en sætning på blandet svensk og dansk midt i deres engelske svar. Så når der alligevel er en svensk/dansk sætning midt i deres eget svar, så har der nok været en anden person til at "hjælpe" med at skrive svaret. Den svensk/danske sætning kommer jo ikke af sig selv. 

Det er knasme fint detektiv arbejde. Måske de har copypastet flere gange fra translate og med en swipser eller to. 

Iøvrigt synes jeg der er gået heksejagt i at finde fejl og mangler på disse piger. Hvad er formålet og giver det spændinger i banditten??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er - af naturlige årsager - svært at kommentere på dette site uden at være farvet. Og heldigvis for det jo egentlig.

Med hensyn til Mia og Lena her må jeg så bare erkende, at jeg er fuldstændig "solgt". Jeg har aldrig tidligere mødt en GP så mange gange på så kort tid som Mia - og i går mødte jeg så dem begge sammen for første gang. 

Det var en fantastisk time (eller mere - for de to dejlige kvinder håndterede altså ikke klokken på noget tidspunkt - men kun alt det væsentlige) - en time jeg aldrig vil glemme :P

Men respekt for at vi alle oplever verden forskelligt. I min verden er de oplevelser, jeg har haft i Taastrup den seneste måned bare uovertrufne - og de to kvinder fortjener kun alt det bedste herfra :wub:

Well, med det her bidrag håber jeg også, at jeg fik drejet tråden ind på det emne, den egentlig startede med - nemlig to fantastiske piger - og jeg kan så seriøst kun unde jer alle at møde piger, I matcher så godt med, som jeg oplevede det i går <3

Igen - smag og behag: Men husk nu at nyde livet (og ikke fnidderet) derude :huh:

Redigeret af Eskild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...