Hop til indhold
julieoganders@outlook.dk

Bound BDSM GB med unge Julie 7. august

Recommended Posts

Først tak til Julie og Anders for et godt arrangement fra annonce til afholdelse!

Det var rart med et arrangement hvor rammerne var velbeskrevet, og reglerne var simple og fornuftige.

Jeg er altid lidt skeptisk overfor denne type arrangementer, og specielt private, hvor der skal indbetales et depositum, men jeg kan sagtens forstå at det er den eneste måde at sortere dem fra, der bare er interesseret, men ikke seriøse. Og da flere meldte tilbage fra et tidligere arrangement vovede jeg pelsen og betalte de krævede 500,-

Dagen før modtog jeg adr. i Rødovre, og jeg mødte op i god tid. Anders tog imod, og bød på drikkevarer i stuen. Rart når temperaturen var ca. 30!

Efter betaling fortalte Anders, at Julie lå klar i soveværelset, og at vi bare kunne starte hvis vi havde lyst (og DET havde vi i den grad).

Julie lå nøgen, bagbundet og blindfoldet for enden af sengen, henover en pude, med røven strittende ud, og benene godt spredt og lænket til sengebenene. Super lækkert og indbydende. Vi startede med at varme hende lidt op med fingrene, og lige give hende en endefuld, så hendes balder fik lidt kulør, og herefter gik 7 mand stille og roligt i gang med at gennemkneppe hende i alle huller. Julie gav samtidigt blow til alle, der stak en pik i munden på hende. På et tidspunkt syntes vi, at Julie skulle have lidt variation, så vi lagde en frivillig fyr på sengen, og satte Julie ovenpå, så hun kunne ride ham. Herefter blev hun lagt ned over ham, så hendes røv strittede indbydende, og så kunne vi på skift give hende lidt DP. I denne stilling kunne hun betjene op til 5 fyre samtidigt!!! Senere blev Julie  kneppet i diverse andre stillinger, og efterhånden faldt fyrene fra en efter en af udmattelse. Kun Julie synes at have overskud til det hele, men jeg kan godt forstå hvis hun er en "lille smule" øm visse steder i dag:rolleyes:

Julie er super sød og lækker, og hun virker som om hun virkeligt nyder sådan en omgang:wub:  Selvom der er penge involveret, er det jo en privat pige, der gør dette for at opfylde nogle hemmelige fantasier, og det er en helt anden oplevelse at kneppe en pige der oser af lyst, fremfor en der spreder ben efter man har betalt. Anders er en afslappet og rar type, der medvirkede meget konstruktivt og fik det hele til at fungere, når han ikke bare stod og nød synet af sin kæreste.

Deltagerne: der var også en god stemning blandt fyrene. I starten var nogle lidt forsigtige, og skulle lige varmes op, eller samle mod. men efterhånden fik alle deres tur. Jeg var selv lidt bekymret for, at potientelt 8 mand ville give for lidt tid til hver sammen med Julie, men det var intet problem, for hun kunne multitaske så meget, at alle blev malket tomme, og til sidst var der kun et par hardcore fyre tilbage. Men stemningen var hele tiden i orden.

Så tak til Rome....øh Anders og Julie igen. Glæder mig allerede til næste gang...

image.png.944ba7ecc488c178c83402fd3bc0dfa5.png

image.png.597b414145af053657126ecab5461e21.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...