Nyiaarhus 4 Skrevet 7. August, 2018 I sidste uge faldt jeg over en annonce med en pige det tilbød 1 time 1000kr i Århus c. Det er da sjældent, hvorfor er Århus så meget dyrere end Kbh? Og er der piger i Århus til den pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 7. August, 2018 (edited) Supply and demand vil være mit bud Redigeret 7. August, 2018 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. August, 2018 Nyiaarhus skrev, for 9 minutter siden: I sidste uge faldt jeg over en annonce med en pige det tilbød 1 time 1000kr i Århus c. Det er da sjældent, hvorfor er Århus så meget dyrere end Kbh? Og er der piger i Århus til den pris? Er priserne da generelt højere end i Århus, eller er det en følelse baseret på enkelte annoncer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 7. August, 2018 Jeg vil mene at de generelt er højere udenfor København. I København finder man en del piger som kører med priser på 8-1.200 pr. time - dem er der langt fra så mange af udenfor København så jeg tror at prisen trykkes noget mere i bund pga. udbudet derovre. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg