Hop til indhold
Esbjerghanhund

Niki, Vejle. Lidt af en vildkat...

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/246661

Efter nok 5-6 besøg hos den skønne og fantastiske Amy, blåt tøj, måtte jeg lige inspicere Niki. Hun nogle år yngre end Amy, og lidt mere fit. Men ellers er hun også helt sikkert et besøg værd. Lækker økofransk, tungekys og blev helt vild og våd efter både fisseslik og fingerknep. På med dutten lidt forskellige stillinger.. Måtte lade ladningen gå efter 25 min. Intet hastværk bagefter. En dejlig gf-oplevelse! 800 kr for 30 min. Abefaling herfra! 

/Vuuuf

Redigeret af Esbjerghanhund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

@Esbjerghanhund

Det lyder da som noget der bør prøves, og pæne piger på billederne.

Også her link med Niki og pim

https://annoncelight.dk/showad/249170

Hende Pim ligner en der for nogle år siden tidligere var hos yen på Koldingvej, mener altså også hun kaldte sig Pim. Og hun var rigtig god, prøvede dog kun en enkelt gang. 

Hvor kan man nu ringe på døren i vejle for at være heldig at komme på briksen med dem? 

Redigeret af Madspeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 30 minutter siden:

@Esbjerghanhund

Det lyder da som noget der bør prøves, og pæne piger på billederne.

Hende Pim ligner en der for nogle år siden tidligere var hos yen på Koldingvej, mener altså også hun kaldte sig Pim. Og hun var rigtig god, prøvede dog kun en enkelt gang. 

Hvor kan man nu ringe på døren i vejle for at være heldig at komme på briksen med dem? 

Pim? De hedder Amy og Niki. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...