Københavner 59 Skrevet 7. August, 2018 Hej alle sammen Har set den nye annonce med sexidetfri.dk Er der nogle der har prøvet om der er nået at komme efter, eller er det ligesom de andre betalings sider hvor du sider og snakker med dig selv ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. August, 2018 Københavner skrev, 1 time siden: Hej alle sammen Har set den nye annonce med sexidetfri.dk Er der nogle der har prøvet om der er nået at komme efter, eller er det ligesom de andre betalings sider hvor du sider og snakker med dig selv ?? Jeg har en profil derinde. Har ikke været meget aktiv men der er en del "loger" eller man kan melde sig ind i og så kan man skrive på kryds og tværs eller modtage invitationer til GB i det fri med videre. Der er en række grupper fordelt på større eller mindre geografiske områder. Typisk anonyme sexmøder i det fri (heraf navnet) Jeg har allerede modtaget en del invitationer om at deltage i GB osv. da jeg er gået med i forskellige grupper. Ved dog ikke om det er gratis at deltage i eller hvordan det foregår men i pågældende gruppes omtale står der ikke nævnt at det koster noget. Kun at pigen der har oprettet gruppen er liderlig og elsker mange pikke om sig. Det virker umiddelbart på mig som om alle brugere derinde er amatører der bare er glade for sex. Tror ikke det er der man skal søge den eneste ene Der kan købes et enkelt måneds medlemskab for 69 kr. (tror jeg det var og så bliver det billigere pr. måned hvis du køber 6 eller 12 måneder på een gang). Alt aktivitet på siden er herefter gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg