Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Jeena i Søndags, 5 august...

Jeg bestilte 30 min for 1000,- 

Desværre fik jeg lov til at stå at vente lidt, i en baggård, der ikke var særlig diskret. 
Jeg startede med at få lidt massage, men kun med hendes ene hånd, da den anden var optaget af skrive beskeder på hendes mobil.

Men da hun fik lagt den, var hun opmærksom på mig, og sikke en dejlig kvinde...
Dejlige store silikone bryster, lille fræk røv, og sikke hun kunne ride mig...

Hun får 3*** af mig...

Kommer gerne igen, men håber på en bedre start

https://annoncelight.dk/showad/251711

Redigeret af luckyknight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra en pålidelig kilde fik jeg fortalt at den tidligere omtalte nabo, som er emsig og overvågende, fulgte efter en kunde. Helt til kundens bopæl. Hvorefter han bankede på døren. En dame åbnende døren og naboen fortalte konen at hendes mand netop havde været på horehus i Hammerum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 17 timer siden:

Fra en pålidelig kilde fik jeg fortalt at den tidligere omtalte nabo, som er emsig og overvågende, fulgte efter en kunde. Helt til kundens bopæl. Hvorefter han bankede på døren. En dame åbnende døren og naboen fortalte konen at hendes mand netop havde været på horehus i Hammerum. 

Kan da fortælle at den omtalte nabo/genbo godt kan finde på at tage mobilen frem og tage billeder eller lade om han gør det af dem der parkere i gården .   Har nu kørt den vej flere gange og kan fortælle at naboens kone/kæreste ikke ser allerværst ud   sf.  ( deres alder   50-55 år)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...