Hop til indhold

paprika Hot

Featured Replies

Skrevet

Jeg trængte til et besøg, den frække af slagsen. Efter lidt tids søgen faldt jeg over Paprika.

Ind kommer den sødeste og jordnære pige. Hendes flotte håret siden billederne blev taget, men det gjorde hende kun mere dejlig. Efter lidt snak, og nussen, modtog jeg en omgang super fransk til ug. WAUW. Dansk i forskellige stillinger, og afslutning bagfra.

ikke sidste gang jeg kommer hos  hende.

• 2 months later...
Skrevet

Hejsa

jeg har igen været på besøg hos min yndlings sprøjte kvinde - en af mine gamle favoriter :-) Selvom det godt nok er et par år siden. 

Samme gode service og klassiske danske nærvær (jeg ofte mangler fra de udenlandske piger) i hyggelig lejlighed på bryggen. 

Rigtigt pænt krop og masser af glimt i øjet 

Ikke så meget pis - lækkert blow efterfuldt af dansk i flere stillinger - hun sprøjtede (meget) og lod til at nyde det mens jeg slikkede og bagefter tog hende bagfra. Havde helt glemt hvor dejligt det var at kunne kommunikere med min sexpartner .... ;-) hehe

Bj var uden og sex var med kondom. 

God fornøjelse til jer andre  

Skrevet

Ja, Paprika kan man godt få op ar ringe, navnlig når hun får den bagfra. Hvem sagde, at rødtoppe er de vildeste i sengen? :-) 

• 3 years later...
Skrevet

Jeg synes at Paprika Hot ser fantastisk ud og ville rigtigt gerne møde hende. Kan man stadig træffe hende?

Skrevet

Tror hun er stoppet, det er meget lang tid siden (før corona) at jeg sidst har set hendes annonce som aktiv.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Tror hun er stoppet, det er meget lang tid siden (før corona) at jeg sidst har set hendes annonce som aktiv.

Hun har fået kæreste og er i forhold. Så det var desværre tid til at stoppe 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.