Hop til indhold
Guest upsj

paprika Hot

Recommended Posts

Guest upsj

Jeg trængte til et besøg, den frække af slagsen. Efter lidt tids søgen faldt jeg over Paprika.

Ind kommer den sødeste og jordnære pige. Hendes flotte håret siden billederne blev taget, men det gjorde hende kun mere dejlig. Efter lidt snak, og nussen, modtog jeg en omgang super fransk til ug. WAUW. Dansk i forskellige stillinger, og afslutning bagfra.

ikke sidste gang jeg kommer hos  hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

jeg har igen været på besøg hos min yndlings sprøjte kvinde - en af mine gamle favoriter :-) Selvom det godt nok er et par år siden. 

Samme gode service og klassiske danske nærvær (jeg ofte mangler fra de udenlandske piger) i hyggelig lejlighed på bryggen. 

Rigtigt pænt krop og masser af glimt i øjet 

Ikke så meget pis - lækkert blow efterfuldt af dansk i flere stillinger - hun sprøjtede (meget) og lod til at nyde det mens jeg slikkede og bagefter tog hende bagfra. Havde helt glemt hvor dejligt det var at kunne kommunikere med min sexpartner .... ;-) hehe

Bj var uden og sex var med kondom. 

God fornøjelse til jer andre  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...