Hop til indhold
Guest Madspeter

Hvad er sandt og falsk om Thai i trekantsområdet

Recommended Posts

Guest Madspeter

Ja, grundet at der ofte opstår tvivl om sandheden i anmeldelserne af forskellige thai pige/butikker i Vejle og Fredericia, startes denne tråd om emnet. 

Jeg vil starte den i efterlysninger af thai i Jylland, da det lige præcist er en efterlysning af sandhederne omkring thai miljøet i dette område. 

Det jeg tænker er ikke at vi skal skade nogen, eller hænge nogen ud som er uskyldige osv. Men blot finde frem til en mere afbalanceret omgang med sandhederne af hvad der foregår i thai massage butikkerne, herunder ejernes interesser i anmeldelser, og hvordan de holder på pigerne, og sætter skub i omsætningen. Ligeledes hvordan og hvilke butikker der drives af massage Mutter selv, eller af bagmænd der laver falske anmeldelser der er lidt for positive om egne piger/steder, og negativ om andre. 

Eksempelvis, vil jeg helst holde mig til de steder der drives ordentligt og hvor det er ejeren selv der arbejder og ikke holder piger som nogen holder høns. Der har været eksempler på at nogle butikker anvender stoffer og spillegæld til at holde på pigerne så de ikke har råd til at rejse hjem til deres børn, men blot fortsætte deres camping liv i en kuffert med overnatning i massage rummene. 

Håber denne tråd kan give anledning til lidt mere  virkelig fakta, om hvor man kan få massage i trekantområdet  med god samvittighed og hvor vi skal holde os fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint initiativ. Som en start kan jeg oplyse, at jeg havde en aftale med en kvinde i Fredericia, der havde startet op for sig selv, i starten af juli. Hun gav udtryk for, at hun var blevet truet af flere forskellige til at lukke sin forretning.... Ved ikke om det er sandt og hvor meget der er i det - men også Thaimiljøet er sgu nok en kende gråt i kanten !! Vil ikke skrive hendes navn m.v. her, da hun ikke ønsker det. Beklager hvis det pisser nogen af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke kendskab til thaimiljøet i Trekantsområdet.  ( I hvert ikke den trekant).

Jeg har en fornemmelse af, at miljøet bliver mere og mere gråzone.

Man hører/læser om, at razziaer sker hyppigere og hyppigere i miljøet,

Jeg kan af gode grunde ikke begrunde det.

Så lad os få gode og kloge råd fra dem, der kender miljøet godt! (Dog ikke Ekstrablads journalistik).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

@wobleren

Ja det er hørt før at dem der står bag, som er både ældre thai kvinder og mænd laver det meget svært for de piger der faktisk gerne vil starte egen butik for at slippe ud af kløerne på den etablerede gruppe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai massage er blevet et forfærdelig område. Jeg er kommet til at kende en del af og om miljøet da jeg bor sammen med en pige der har arbejdet i Vejle.

Bordel mutter der hvor hun arbejdede passede på pengene og var meget svært at få pengene fra igen, det hjalp først da der dukkede et på muskelmænd op.

Bordel mutter skulle tage pengene med til Thailand og aflevere dem til familie men afleverede ikke noget men boede på 5 stjernet hotel i 4 uger.

Senere talte vi en pige der arbejde der som var blevet længere en visa gjaldt fordi hun stadig havde penge tilgode.

På et tidspunkt havde vi en pige boende indtil hun kunne få et billigt fly hjem hun var blevet banket af en arabisk mand der var bagmand i et thai sted, hun kunne ikke mere efter mange kunder men han ville have hun skulle arbejde til kl 2 om natten og tage 4 mere oven i de 7 hun havde haft. Det er blevet for uselt dem bag er iskolde, det er mit kendskab til 4 steder i Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

@tiktak

Ja det er lige præcist derfor at der bare er nogen steder hvor man kan få helt medlidenhed med pigerne. De sidder i en klemme de ikke selv kan komme ud af. 

Eksempelvis den butik du refererer til bør man måske ikke være så stolt af at komme i. Typisk for butik hvor ejeren ikke selv reelt arbejder men blot collecter penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg kan godt se fornuften i sådan en tråd som denne her, MEN jeg er overhovedet ikke blevet klogere, det er jo ikke andet end sladder, og tråden vil, som den er nu, ikke føre noget godt med sig, det ville være dejligt med facts, så man kunne boykotte et sted, det her er jo ikke andet end mudderkastning, og tilsvining

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
nce skrev, for 8 minutter siden:

Ok, jeg kan godt se fornuften i sådan en tråd som denne her, MEN jeg er overhovedet ikke blevet klogere, det er jo ikke andet end sladder, og tråden vil, som den er nu, ikke føre noget godt med sig, det ville være dejligt med facts, så man kunne boykotte et sted, det her er jo ikke andet end mudderkastning, og tilsvining

Måske måske, men vi ska jo starte et sted, og selvom du oplever det sådan, er vi vel nødt til at få lys på sagen :huh:

Jeg tror og ved de piger lever et lorte liv, pga. Nogen tar røven på andre, og det er Absolut ikk Ok, uanset hvor man måtte komme fra?

Derfor er Tråden ret at ta op, og specielt Pt. Ingen skal arbejde under de forhold som Verden ligger for dagen, ej heller i dk :huh: 

Men ja, vi tænker, forskelligt :shock: 

Go aften alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 19 minutter siden:

Måske måske, men vi ska jo starte et sted, og selvom du oplever det sådan, er vi vel nødt til at få lys på sagen :huh:

Jeg tror og ved de piger lever et lorte liv, pga. Nogen tar røven på andre, og det er Absolut ikk Ok, uanset hvor man måtte komme fra?

Derfor er Tråden ret at ta op, og specielt Pt. Ingen skal arbejde under de forhold som Verden ligger for dagen, ej heller i dk :huh: 

Men ja, vi tænker, forskelligt :shock: 

Go aften alligevel :)

Jeg forstår det godt Thaimig, men det jeg mener er, at det ville hjælpe mere hvis man vidste HVOR forholdene var så dårlige, så man kunne holde sig væk derfra, lige nu føles det bare som sladder, jeg syntes bestemt også at initiativet er godt, vi skal bare lige vide HVOR tingene er dårlige. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
nce skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår det godt Thaimig, men det jeg mener er, at det ville hjælpe mere hvis man vidste HVOR forholdene var så dårlige, så man kunne holde sig væk derfra, lige nu føles det bare som sladder, jeg syntes bestemt også at initiativet er godt, vi skal bare lige vide HVOR tingene er dårlige. :-) 

Jeg tænker også at vi alle gerne vil vide hvor der reelt er ordentlige forhold og hvor der er dårlige forhold så vi kan forholde os til det.

Men det er jo selvfølgelig noget svært noget at fremlægge i offentlige forum hvor også dem der er bagmænd/kvinder læser og ikke mindst skriver med på trådene.:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
nce skrev, for 14 minutter siden:

Jeg forstår det godt Thaimig, men det jeg mener er, at det ville hjælpe mere hvis man vidste HVOR forholdene var så dårlige, så man kunne holde sig væk derfra, lige nu føles det bare som sladder, jeg syntes bestemt også at initiativet er godt, vi skal bare lige vide HVOR tingene er dårlige. :-) 

Pressis, og ja nemlig :huh: vi ska ikk stødte de som er styret af, ham el dem som udnytter andre :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I går langt nok tilbage på EG, så var der er den ballade i foråret 2017 omkring Jenny i Vejle, Amata i Vejle og flere andre steder bl.a i Fredericia, hvor nye brugere med mange aliasser skrev storrosende anmeldelser, ofte næsten enslydnd Alle steder var det falske anmeldelser. EG gjorde en her del dengang men det virker som om det er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fennec skrev, for 7 minutter siden:

Med fare for og blive betragter som bagmand prøver jeg alligevel ! 

Hvad er egentlig jeres agenda ?

Min Agenda er helt helt enkel. Troværdige anmeldelser ! I Det må vel være det vigtigste ved EG. Er troværdigheden væk er berettigelsen væk. Derfor synes jeg der skal være en klar konsekvens når stedernes bagmænd/bagkvinder  planter falske anmeldelser. Karantæne - ikke kun for idiotemne der skriver - men også for stedet. En fin tre trind raket 6-12-permanent udelukkelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes altså fint for EG sidste år. Så mon ikke det kunne lade sig gøre igen. En lang række brugere blev afsløret i dobbeltaliasser hvor de roste de samme piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normale betingelser for en pige der arbejde med thai massage er at de deler 50/50 hun betaler derefter få at bo i butikken omkring 500 pr. uge og skal selvfølgelig betale for mad.

Måden at komme til Danmark på når du ikke lige har 30.000 kr. på din konto i Thailand er at ejer sætter 30.000 ind på din konto så du kan få VISA, når du så begynder at arbejde betaler du bare det dobbelte tilbage så er det lille mellemværende ude af verden.

Sådan er det normale og tror ikke der er nogen steder det er meget bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
tiktak skrev, for 1 minut siden:

Normale betingelser for en pige der arbejde med thai massage er at de deler 50/50 hun betaler derefter få at bo i butikken omkring 500 pr. uge og skal selvfølgelig betale for mad.

Måden at komme til Danmark på når du ikke lige har 30.000 kr. på din konto i Thailand er at ejer sætter 30.000 ind på din konto så du kan få VISA, når du så begynder at arbejde betaler du bare det dobbelte tilbage så er det lille mellemværende ude af verden.

Sådan er det normale og tror ikke der er nogen steder det er meget bedre. 

Det er også den metode jeg har fået fortalt af thai pige at det foregår på. 

Problemet opstår så når der er spil og narkotika indblandet og nogle piger derved bliver tryllebundet i et gælds system der er meget svært for dem at slippe ud af. 

Det er velkendt at der bruges mange penge på spil i det miljø, og at der enkelte steder anvendes nogle former for narkotika der gør pigerne mere seksuelt aktive til flere runder og dermed bedre business.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man (mis)bruger sin tid på at læse alle dine kommentarer herinde, så fremstår du som en fin kandidat til et Anger-Mangement-kursus. 

Påfaldende at dine postive anmeldelsers ordlyd ligner SÅ mange at de fakes der tidligere er blevet afsløret. Og at du selv er ret opmærksom på at der er "grumme" bagmænd der planter anmeldelser...  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, den 7/8/2018 at 11:42:

Eksempelvis, vil jeg helst holde mig til de steder der drives ordentligt og hvor det er ejeren selv der arbejder og ikke holder piger som nogen holder høns. Der har været eksempler på at nogle butikker anvender stoffer og spillegæld til at holde på pigerne så de ikke har råd til at rejse hjem til deres børn, men blot fortsætte deres camping liv i en kuffert med overnatning i massage rummene. 

 

 

Så er der godt nok ikke mange klinikker i det område du kan besøge. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille forsigtig kommentar til denne lange og lidt ophedede debat.

På trods af at jeg bor nær Odense, kører jeg ofte til Fredericia og besøger samme sted igen igen. Mama har jeg aldrig set, men ved at det er hende som svarer på SMS. Har pigerne det godt der, eller udnyttes de på det groveste, tja hvem ved. I min naive verden, tror jeg pigerne har det ok, da de altid udstråler glæde og er meget positive.

mange af pigerne det sted, er der 3-6 måneder i træk og kommer igen og igen. Hvis de blev mere udnyttet end de ville være med til, ville de så ikke vælge et andet sted, næste gang de kom til DK.

Derfor vælger jeg at besøge stedet igen og igen, med gode oplevelser ved 9 ud af 10 piger.

er dog ikke mere blåøjet, end at jeg godt ved at piger rundt omkring måske også tvinges, og det er jo ikke kun thaipiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 20 timer siden:

En lille forsigtig kommentar til denne lange og lidt ophedede debat.

På trods af at jeg bor nær Odense, kører jeg ofte til Fredericia og besøger samme sted igen igen. Mama har jeg aldrig set, men ved at det er hende som svarer på SMS. Har pigerne det godt der, eller udnyttes de på det groveste, tja hvem ved. I min naive verden, tror jeg pigerne har det ok, da de altid udstråler glæde og er meget positive.

mange af pigerne det sted, er der 3-6 måneder i træk og kommer igen og igen. Hvis de blev mere udnyttet end de ville være med til, ville de så ikke vælge et andet sted, næste gang de kom til DK.

Derfor vælger jeg at besøge stedet igen og igen, med gode oplevelser ved 9 ud af 10 piger.

er dog ikke mere blåøjet, end at jeg godt ved at piger rundt omkring måske også tvinges, og det er jo ikke kun thaipiger.

Du mangler lige at sætte navn på stedet i dit udmærkede og positive indlæg til orientering for os andre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Du mangler lige at sætte navn på stedet i dit udmærkede og positive indlæg til orientering for os andre. :) 

https://annoncelight.dk/showad/22871

det var nu ikke for at give stedet reklame, men mere for at sige, at når man har fundet et sted man tror kører fornuftigt uden alle disse omtalte dårlige ting for pigerne, så holder jeg mig til det sted, istedet for at prøve mange forskellige steder.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...