Hansen 0 Skrevet 3. August, 2012 Sidder lige og mindes disse to piger fra 80 erne i Århus Man ku se på gardinet om der var ledigt på kviseten Disse 2 piger har jeg haft mange gode stunder med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 3. August, 2012 Ja tak Hansen, kan du hjælpe vi andre til at se noget også (Link) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2012 Ja tak Hansen, kan du hjælpe vi andre til at se noget også (Link) Det var i midten af 1990'erne at de piger var i Sølystgade i Århus, så der er intet link. Der er ikke noget bordel der mere. Men de var bestemt dejlige, specielt Eva. Tror dog næppe de er i branchen mere ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 3. August, 2012 Okay, ja ja når det er på det indre lærred er der ikke mange muligheder for at delagtiggøre vi andre i noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarefulGuy 0 Skrevet 6. August, 2012 O, disse minder! Jeg har haft de klart bedste oplever ever med de to piger - både Eva og Pia var i særklasse professionelle og liderlige. Jeg håber dog de hviler på laurbærrene - jeg kunne i hvertfald ikke have holdt til det engagement i mange år. Tak for de fine stunder - hvis de stadig er er herude ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Libertineren 23 Skrevet 10. August, 2012 Sidder lige og mindes disse to piger fra 80 erne i Århus Man ku se på gardinet om der var ledigt på kviseten Disse 2 piger har jeg haft mange gode stunder med Det er 28 år siden, og alligevel husker jeg det som i går. Superbe erindringer. Ren nostalgi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg