Hop til indhold
Mr1time

Monica - Odense. Spild af min tid

Recommended Posts

Her ville jeg sindssygt gerne have anmeldt Monica, da jeg syntes hun ser knaldgodt ud.

Bestilte tid i går aftes til her idag kl. 10.00. Klokken 9.00 sendt jeg en SMS og bekræftede vores aftale. Hun vil også godt have man skriver 15 min før og det gjorde jeg selvfølgelig også, hvor jeg samtidig spurgte om det var den sal th. Hvor jeg for 1 uge siden besøgte Petit Eva. Jeg skrev igen da jeg parkerede lidt i 10 at hun skulle skrive når hun var klar, og så kunne jeg være ved dør på 2 min.

ikke en gang svarede hun. Sendte kl. 10 SMS med ? Og igen kl. 10.05 med besked om at jeg ville køre igen kl. 10.10 hvis jeg ikke havde hørt fra hende. Tror måske tlf. var slukket da et opkald heller ikke kunne lade sig gøre.

her kl. 10.55 har jeg stadig intet hørt, men har dog haft fornøjelse af 2 x 30 min. i min bil :-(

så vær klar på at i måske ikke har en aftale, selvom i har en aftale. Og hvis i elsker at køre bil for hyggens skyld så skynd jer at bestille tid ved Monica

https://annoncelight.dk/showad/256615

 

har forøvrigt prøvet en gang før at blive brændt af på den adresse, så øv øv

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Nu har hun så svaret kl. 11.38 “you Will come” nej det tror jeg så ikke

I wrote to you once that you can always call. I was talking to a friend now and this can also be a phone problem. Not every girl uses smartphones to work.

Give her another chance:):)

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
kitty25 skrev, for 2 timer siden:

I wrote to you once that you can always call. I was talking to a friend now and this can also be a phone problem. Not every girl uses smartphones to work.

Give her another chance:):)

Regards, Kitty

I wrote 5 text messages and called 1 time, no response. But of course everybody can have some problem with phones.

later today Monica sent me a text and told me that she was sorry, and that counts to.

maybe I will try again.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

I wrote 5 text messages and called 1 time, no response. But of course everybody can have some problem with phones.

later today Monica sent me a text and told me that she was sorry, and that counts to.

maybe I will try again.

I wish you good luck next time :) 

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...