Hop til indhold
henaniel

super paya

Recommended Posts

var igen på besøg hos. Paya, som sædvanlig super oplevelse. hvor det hele bare er afslappet. denne gang ved. hendes nye sted i Frørup. 

ligger lidt langt ude. men bestemt et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
dontfuckingmailme skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet at få fat i hende de sidste uger, Telefonen er altid slukket og hendes andre numre det samme. Hun er fandeme svær at fange.

Har præcis samme problem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke kvinden, men hvis man tjekker hendes annonce vil man bemærke to ting

1) Hun har udskiftet telefonr

2) annoncen er ikke opdateret siden 30/7 så hendes vagtplaner kan man nok ikke regne med.

Så...måske man bare skal vente til hun igen opdatere sin annonce med aktuelle info omkring hvor hun kan træffes.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender ikke kvinden, men hvis man tjekker hendes annonce vil man bemærke to ting

1) Hun har udskiftet telefonr

2) annoncen er ikke opdateret siden 30/7 så hendes vagtplaner kan man nok ikke regne med.

Så...måske man bare skal vente til hun igen opdatere sin annonce med aktuelle info omkring hvor hun kan træffes.

 

 

Men lever med minderne, for hun har slugt mere sperm fra mig end der kan være i en 2 liters flaske.

Så der er blevet leveret en del til hendes hals.

Og det har været en sand fornøjelse HVER gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 liter, Sperm , det har jeg da alene fået suget ud af min kæp..

har også kendt Paya i riGtig mange år..

Men der er stadig rigeligt i kalorius.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
creampiamanden skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror jeg kan fylde en hel tankbil med den mængde sæd jeg har leveret til hende.

Og jeg kunne bygge en gammel Lillebælts bro med al det jern jeg har haft i hendes stramme røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg var der for en halvanden måneds tid siden;i Frørup. Der er ingen over og ingen ved siden af når det handler om blowjob - hun er helt fantastisk til det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 4 timer siden:

Og jeg kunne bygge en gammel Lillebælts bro med al det jern jeg har haft i hendes stramme røv.

Så er det derfor at de har måtte stoppe arbejdet på broen, på grund af dit jern, som er strømførende, åbenbart.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det er dybt imponerende,at en SÅ uhygiejnisk kvinde kan få så meget pik som i praler med:rolleyes:

For meget længe siden mødte jeg op på et af hendes væresteder,for at vende om øjeblikkeligt...shit hvor var stedet og pigen ulækre.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...