Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Så må jeg sande at jeg igen, er tilbage på SD samt div. andre forum:shock:

Jeg har et stykke tid fast set, eller været sammen med profilen:

Tøzz

Tøzzen

Tag Mig.....

Vild med leg.

Jeg har yderligere haft hendes privatnummer, men er forsvundet da jeg fik ny telefon:roll:

Hun har skiftet profilnavn et par gange, da hun har haft nogle uheldige oplevelser med kunder på SD, hun holder til i det sønderjyske.

Er der nogle af jer, der ved hvor hun er?

Eller om hun er stoppet, eller har skiftet profilnavn?

Skriv gerne PB, hvis det er bedre, eller der ikke er ting der skal i det "offentlige" forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hjælp, kan du nok trænge, når du ikke skriver pigens navn i overskriften ;-)

Er det ikke netop hendes navn, han ønsker hjælp til at finde ud af?:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Hjælp, kan du nok trænge, når du ikke skriver pigens navn i overskriften ;-)

Jo mangler oplysninger om hendes ny profil eller et navn på hende så jeg kan finde hende igen. Tænkte der måske var nogle af jer der kendte/kender hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 54 minutter siden:

Er det ikke netop hendes navn, han ønsker hjælp til at finde ud af?:roll:

 

Heineken77 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har et stykke tid fast set, eller været sammen med profilen:

Tøzz

Tøzzen

Tag Mig.....

Vild med leg.

Synes da han har nok at vælge imellem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heineken77 skrev, for 13 minutter siden:

Jo mangler oplysninger om hendes ny profil eller et navn på hende så jeg kan finde hende igen. Tænkte der måske var nogle af jer der kendte/kender hende? 

Og inden folk begynder at sende navne og kontaktdetaljer på efterlyste SB, hvordan ved vi så at hun vil findes af dig? 

Kender hende ikke, men har da selv fået mange telefonnumre osv. fra SB’er jeg har mødt gennem tiden, men de er givet i fortrolighed og jeg kunne aldrig drømme om at dele dem, heller ikke hvis de skulle blive efterlyst her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MRV skrev, for 26 minutter siden:

Og inden folk begynder at sende navne og kontaktdetaljer på efterlyste SB, hvordan ved vi så at hun vil findes af dig? 

Kender hende ikke, men har da selv fået mange telefonnumre osv. fra SB’er jeg har mødt gennem tiden, men de er givet i fortrolighed og jeg kunne aldrig drømme om at dele dem, heller ikke hvis de skulle blive efterlyst her.

ja netop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Undskyld jeg spurgte om hjælp. Men inden i leger konger og baroner med jeres svar og etc så læs lige mit opslag igen. Jeg spørger IKKE kun efter hendes nummer vel? Men ok troede vi var her for at hjælpe hinanden og ikke bestemmer hvad der skal deles. Ok jeg overgiver mig...... tak for svar og hjælpenB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...