Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Luksus Domina, fyn

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng
HCK skrev, for 18 minutter siden:

Har desværre ingen lege-erfaring med hende. Har dog truffet hende i en anden sammenhæng, og må sige, at hun er absolut imødekommende, seriøs og virker som et fornuftigt valg for en nybegynder.

Skriv lidt med hende. Spild ikke hendes tid, men vær høflig, konkret og seriøs. Så skal det nok gå. 

Tak for respons. Vil følge dit råd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan i allefall anbefale Madame Illona. Hun tjuner seg raskt inn på deg og gir deg en opplevelse som er på ditt nivå.

Meget trygt og totalt problemfritt og finne og hun holder avtaler. Jeg reiste enkomst fra Norge for og treffe henne. Har ikke angret

ett sekund på det. Og ett godt tips Blomster. Det er ikke vanskelig, bare gå i en blomsterhandel og si att du skal ha en bukett

som imponerer. Gjør det så er jeg sikker på att du får Time off your life.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at få besøg af hende. Jeg kan kun anbefale hende. Hun var let at komme i kontakt med. Spurgte grundigt ind til ønsker etc. Hun er en køn og kvik pige, der leverer hvad hun lover, og tilmed sød at snakke med. Så hun findes i virkeligheden og kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Klovn skrev, for 22 timer siden:

Jeg kan i allefall anbefale Madame Illona. Hun tjuner seg raskt inn på deg og gir deg en opplevelse som er på ditt nivå.

Meget trygt og totalt problemfritt og finne og hun holder avtaler. Jeg reiste enkomst fra Norge for og treffe henne. Har ikke angret

ett sekund på det. Og ett godt tips Blomster. Det er ikke vanskelig, bare gå i en blomsterhandel og si att du skal ha en bukett

som imponerer. Gjør det så er jeg sikker på att du får Time off your life.

Tak for tippet at det er en god ide at tage blomster med, jeg overvejer kraftigt et besøg hos Villa Bella, Madame Illona har rigtig fine anmeldelser.  Jeg leder efter en ny domina da jeg ikke længere kan komme hos min tidligere favorit domina , som iøvrigt også er fra Odense.  Tak for anmeldelsen, og godt at høre det er turen værd , især når man kommer helt fra Norge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 3 timer siden:

Tak for tippet at det er en god ide at tage blomster med, jeg overvejer kraftigt et besøg hos Villa Bella, Madame Illona har rigtig fine anmeldelser.  Jeg leder efter en ny domina da jeg ikke længere kan komme hos min tidligere favorit domina , som iøvrigt også er fra Odense.  Tak for anmeldelsen, og godt at høre det er turen værd , især når man kommer helt fra Norge.

Du vet, alle kan ha en dårlig dag. Det har vi alle. Men de fleste kvinner liker blomster, og en domina liker godt at du viser at du anstrenger deg litt ekstra for og behage henne.Har hun en dårlig dag så har du bedret dine ods betraktelig. Men forøvrigt er det jo uansett fortjent. Man skel være veldig glad at det finnes menesker som er proDome. Og det skader ikke med litt gammeldags ridderlighet og vere gentlemann. Jeg hadde min beste erfaring til nå med Madame Illona. Og jeg blitt forelsket i Odense og det danske folk.

Og du lykke til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...