Hop til indhold
Brandsprøjten

Mia Mon-Cherie. Dejlig og smuk pige.

Recommended Posts

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10

Fik her i sommervarmen lyst til at besøge Mia hos Mon-Cherie. En dejlig varm og smuk pige der byder på masser af GFE. Hun har et meget smukt ansigt. Kroppen er dog ikke åleslank . Hun er meget imødekommende og let at snakke med og supergod i en seng hvor man nærmest bliver ”ædt”. Ren kærestesex. Alderen tror jeg passer meget godt. Kunne godt komme igen – hvis ellers jeg havde pengene og tid i kalenderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 17 minutter siden:

Thanks for the review. 

Did she earlier work at Romantica where she had a name like "anal-liking..."? 

She worked earlier at Romantica and Sexy Club, - and her name there was Alexandra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Canelo Saul Alvarez skrev, for 1 time siden:

Nogle siger Mia ligner julie zangenberg, bare lidt større version.

Det gør hun faktisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Jeg er enig. Mia er en rigtig sød pige. Hun er absolut den nemmeste GP at snakke med :) Gid alle GP'er var som hende. 

Jeg tror at hun fik mig til at komme mig 4 gange på sølle 20 minutter. 

Hun har dog ikke verdens pæneste og slankeste krop og derfor tror jeg ikke, at jeg besøger hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

She is far from skinny and I think you could add 3 years and some kilos. With that said her energy was 10/10. Only reason  to not see her again is she is too thick for me. Many other Dk gals are better. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
dongding skrev, for 7 minutter siden:

She is far from skinny and I think you could add 3 years and some kilos. With that said her energy was 10/10. Only reason  to not see her again is she is too thick for me. Many other Dk gals are better. 

Har du tidligere oplevet GP'er som var lige så imødekommende og energiske som Mia? Hvis ja. Hvem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den 7. aug. 2018 at 22:13:

Jeg er enig. Mia er en rigtig sød pige. Hun er absolut den nemmeste GP at snakke med  Gid alle GP'er var som hende. 

Jeg tror at hun fik mig til at komme mig 4 gange på sølle 20 minutter. 

Hun har dog ikke verdens pæneste og slankeste krop og derfor tror jeg ikke, at jeg besøger hende igen. 

Wow. Du må lige hjælpe mig lidt. Hvor meget gav du for 20 min?  Og hvis du kom fire gange må hun være virkelig god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxnord
Canelo Saul Alvarez skrev, for 6 timer siden:

Wow. Du må lige hjælpe mig lidt. Hvor meget gav du for 20 min?  Og hvis du kom fire gange må hun være virkelig god.

Få lige fragtet Mia til Jylland. Jeg vil også prøve og komme 4 gange på 20 min !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Canelo Saul Alvarez skrev, for 14 timer siden:

800 kr. tror jeg. Jeg er i starten af 20'erne og i min bedste form. Nok derfor at jeg kan komme mig så mange gange. Iøvrigt er hun meget energisk og livlige. Desuden havde jeg ikke spillet den af i flere uger og havde ikke besøgt en GP i over 1 år. Så jeg var fuld af sæd og liderlighed. Hvis tiden ikke var gået, så kunne jeg sagtens havde kommet mig 5. gang. Jeg havde trods alt stadig jern på :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Maxnord skrev, for 8 timer siden:

Få lige fragtet Mia til Jylland. Jeg vil også prøve og komme 4 gange på 20 min !!!!

Hvis du er over 35 år så kan du lige så godt glemme det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den 9. aug. 2018 at 14:39:

800 kr. tror jeg. Jeg er i starten af 20'erne og i min bedste form. Nok derfor at jeg kan komme mig så mange gange. Iøvrigt er hun meget energisk og livlige. Desuden havde jeg ikke spillet den af i flere uger og havde ikke besøgt en GP i over 1 år. Så jeg var fuld af sæd og liderlighed. Hvis tiden ikke var gået, så kunne jeg sagtens havde kommet mig 5. gang. Jeg havde trods alt stadig jern på  

Hold da fest! Da du gav hende en tur, er det som hun nyd det? Eller fake hun det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Canelo Saul Alvarez skrev, for 38 minutter siden:

Hold da fest! Da du gav hende en tur, er det som hun nyd det? Eller fake hun det?

Ja. Hun nyder virkelig sit job og det virker slet ikke som et skuespil. Det er også det indtryk alle andre har fået af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mutha
Brandsprøjten skrev, den 6/8/2018 at 17:12:

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10

Fik her i sommervarmen lyst til at besøge Mia hos Mon-Cherie. En dejlig varm og smuk pige der byder på masser af GFE. Hun har et meget smukt ansigt. Kroppen er dog ikke åleslank . Hun er meget imødekommende og let at snakke med og supergod i en seng hvor man nærmest bliver ”ædt”. Ren kærestesex. Alderen tror jeg passer meget godt. Kunne godt komme igen – hvis ellers jeg havde pengene og tid i kalenderen.

- er det pigen eller sengen man bliver ædt af???  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Mutha skrev, den 19/8/2018 at 04:11:

- er det pigen eller sengen man bliver ædt af???  :-)

Du skal nok regne med at det er pigen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...