Hop til indhold
Elmac

BUKKAKE/BLOWBANG

Recommended Posts

Hej jeg ung fyr der tænder rigtig meget på at sprøjte udover en piges ansigt, og har set jeg ikke er den eneste herinde, så jeg tænker om vi ikke skal prøve at få stablet et bukkake/blowbang arrangemeng på benene? 

Hvis folk evt kender en GP der kunne være frisk på dette må i meget gerne linke osv.. 

Lad os for guds skyld få en sulten spermtøs!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
greeneyes skrev, for 19 timer siden:

Jeg kunne godt være frisk i KBH. Måske i morgen eftermiddag/aften? Hvis der er flere på.

 

 

Er også frisk hvis det er i København 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elmac skrev, den 6/8/2018 at 10:57:

Hej jeg ung fyr der tænder rigtig meget på at sprøjte udover en piges ansigt, og har set jeg ikke er den eneste herinde, så jeg tænker om vi ikke skal prøve at få stablet et bukkake/blowbang arrangemeng på benene? 

Hvis folk evt kender en GP der kunne være frisk på dette må i meget gerne linke osv.. 

Lad os for guds skyld få en sulten spermtøs!! 

Dine bønner er blevet hørt. https://annoncelight.dk/showad/256468

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til mand38.  Så må du jo i Bilka og købe noget rå lever. Varm det til stue tempratur, og så hen til radiatoren, dejlig billig fisse.

Jeg smider gerne en tusse for at sprøjte den smukke unge kone i munden. Det sgu da ikke noget man oplever hver dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sammy skrev, den 6/8/2018 at 14:57:

Øv det er i Århus. :(

 

Hvad rager det os at du ikke har mulighed for at komme til Århus...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, den 15/8/2018 at 07:11:

Hvad rager det os at du ikke har mulighed for at komme til Århus...

Det er ikke første gang at du kommer med sådanne kommentarer til dette forums brugere. Og jeg svarer dig igen som jeg har gjort tidligere. Fordi dette er et forum hvor man kommenterer og giver udtryk for sine holdninger. Jeg tror det kunne være en meget god idé hvis lærte at opføre dig ordentligt overfor andre på dette forum. Med mindre du er en troll på 14 år. Prøv at stikke en finger i jorden og lær omgangstonen herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, 1 time siden:

Det er ikke første gang at du kommer med sådanne kommentarer til dette forums brugere. Og jeg svarer dig igen som jeg har gjort tidligere. Fordi dette er et forum hvor man kommenterer og giver udtryk for sine holdninger. Jeg tror det kunne være en meget god idé hvis lærte at opføre dig ordentligt overfor andre på dette forum. Med mindre du er en troll på 14 år. Prøv at stikke en finger i jorden og lær omgangstonen herinde.

Men hvad er det vi skal bruge din post med at du er træt af at det er i Århus?
Der foregår flere arrangementer i den region, skal vi så alle skrive en kommentar om at vi ville ønske det foregik et andet sted?
Det er det samme når nogen skriver "Følger lige med".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sammy skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke første gang at du kommer med sådanne kommentarer til dette forums brugere. Og jeg svarer dig igen som jeg har gjort tidligere. Fordi dette er et forum hvor man kommenterer og giver udtryk for sine holdninger. Jeg tror det kunne være en meget god idé hvis lærte at opføre dig ordentligt overfor andre på dette forum. Med mindre du er en troll på 14 år. Prøv at stikke en finger i jorden og lær omgangstonen herinde.

Sammy - min kommentar var en spejling af din kommentar til min kommentar, hvor jeg skrev at en pige var streget af listen fordi hun tilbød sex uden gummi.

Og vis mig gerne hvor jeg ellers er kommet med sådan en kommentar - for det finder du ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Men hvad er det vi skal bruge din post med at du er træt af at det er i Århus?
Der foregår flere arrangementer i den region, skal vi så alle skrive en kommentar om at vi ville ønske det foregik et andet sted?
Det er det samme når nogen skriver "Følger lige med".

Har intet imod Århus - eller kommentaren. Det var udelukkende for at vise en dobbeltmoral hos den der skrev det, idet han har skrevet præcis det samme til en af mine kommentarer, hvor jeg frabad mig sex med piger, der tilbyder det uden gummi. Så på sin vis undskylder jeg sprogbruget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sammy skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke første gang at du kommer med sådanne kommentarer til dette forums brugere. Og jeg svarer dig igen som jeg har gjort tidligere. Fordi dette er et forum hvor man kommenterer og giver udtryk for sine holdninger. Jeg tror det kunne være en meget god idé hvis lærte at opføre dig ordentligt overfor andre på dette forum. Med mindre du er en troll på 14 år. Prøv at stikke en finger i jorden og lær omgangstonen herinde.

Aahhh undskyld Sammy - det var ikke dig der skrev det!! So sorry!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...