Soldat37 27 Skrevet 6. August, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/250925 Var et smut forbi hende i morges, og hvilken oplevelse! Hun er ligsom på billederne, vil næsten sige kønnere i virkeligheden. Dejlig rolig udstråling og ingen stress. Akten var absolut også i top. Og hvilken smuk p☆☆, hun sutter som en drøm. Stedet er et af de kendte i Kolding, men ganske anonymt, både ved ankomst og afgang. Hun tager snart hjem, men håber jeg lige kan nå omkring hende inden igen. Redigeret 6. August, 2018 af Soldat37 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 6. August, 2018 Så har jeg også lige været forbi Min bedste trans oplevelse til dato (okay, så mange har der nu heller ikke været) og hun var simpelthen skide skøn Fantastisk røv, som er fuldstændig som en kvinde røv.... Blød og fast på en og samme tid. Verdensklasse Lækker diller, velduftende, flotte bryster(selvom det selvfølgelig er silli)og gode stænger... Selve akten var skøn, sexet og lækker og da det var min tur til at knalde hende, kom hun Hun virkede total vild med det hun laver Skøn dig forbi, hvis du har de lyster, inden hun rejser til Schweiz snart Kommer hun til DK igen, skal jeg absolut have en tur mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreeats 6 Skrevet 9. August, 2018 The last two days in kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg