Hop til indhold
idk

Havnegade 27 Vejle

Recommended Posts

Jeg var forbi her i weekenden.

Massagen var ikke noget videre, blev tilbudt hj, bj 800 og fp 1200.

Hun snakkede rimeligt engelsk, var ca30år, slank. Kaldte sig selv Jum. er der i ca 2 mdr mere inden hun rejser hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
idk skrev, for 11 timer siden:

Jeg var forbi her i weekenden.

Massagen var ikke noget videre, blev tilbudt hj, bj 800 og fp 1200.

Hun snakkede rimeligt engelsk, var ca30år, slank. Kaldte sig selv Jum. er der i ca 2 mdr mere inden hun rejser hjem.

Det kan vist dårligt kaldes en anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag og fik massage af Tina, hun er fantastisk, så hvorfor prøver du ikke hende. Så en anden pige der hun så da også rigtig godt ud, men Tina går man aldrig fejl af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig at en person er utilfreds har været hos Jum flere gange, har altid fået super service så der kommer jeg frem over. 

Ved ikke hvad idk har forventet men skriv ikke noget dårlig om nogen hvis man forventer noget andet, kun hvis servicen ikke er ok pigerne kan ikke gøre alle 100% til pas  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Macpro ret, har været der to gange nu. Hos Jum begge gange. Første hang fik jeg bare massage, lod mig ikke overtale. 

Det var lækkert. God dyb massage, afslappende, som jeg vil have det. 

Så jeg kom igen, denne gang med varmen i kroppen. 

Hun kunne se det med det samme og smilede om det ikke skulle være det hele denne gang. 

Så længe jeg fik den gode massage til at starte med var det ok. 

Selvom det ikke blev helt så dyb og lang massage, så var jeg riiigeligt afslappet da jeg forlod stedet en times tid senere. 

Da hun havde masseret mig en halv times tid tog hun tøjet af og lagde sig op til migog gav mig b2b. Det var virkelig frækt. 

Gummiet kom på og vi legede lidt i forskellige stillinger og jeg var glad og lettet til sidst. 

Det er helt sikkert at jeg kommer tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg tilbage på havnegade. 

Mit arbejde er lidt mere fysisk udfordrende for tiden end det plejer, så en god gennemæltning er tiltrængt. 

Idag blev jeg modtaget af Pat, en meget sød og sexet men også meget lille kvinde. 

Jeg kender ikke hendes alder og gætter ikke. For mig er alderen langt fra så vigtig som den forbindelse der kan opstå imellem to mennesker. 

Jum havde en dejlig tilstedeværelse og det må jeg soge at Pat også har. 

En god mellemhård massage gjorde underværker og hun var god til at få mig i stemning til noget mere. 

Selvom hendes lille størrelse gjorde at hun måtte kæmpe med at tage imod mig, var det tydeligt at mærke at hun gerne ville give mig en god oplevelse og at hun selv nød samværet. 

Hele pakken løb op i 1200 kr og tog lidt over en time. Hun er helt sikkert et besøg værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
idk skrev, den 6/8/2018 at 10:09:

Jeg var forbi her i weekenden.

Massagen var ikke noget videre, blev tilbudt hj, bj 800 og fp 1200.

Hun snakkede rimeligt engelsk, var ca30år, slank. Kaldte sig selv Jum. er der i ca 2 mdr mere inden hun rejser hjem.

Er bj med kondom?

tilbuder hun Anal?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været tilbage. Det er lækkert med en kvinde der er så lille,  hun kan kun lige nå om min pik med sin hånd, og hun kan ikke få særlig meget af den i munden, det ser frækt ud når hun kæmper med at få den ind længere end pikhovedet. Det klær hende og hun ser ud til at nyde det. 

Jeg kom også i hendes mund, hun ville hellere have det der, end over sine lækre bryster.

Jeg har ikke prøvet anal med hende,  men hun er riiigelig stram i fissen.

Kommer nok snart tilbage til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jeg smuttede lige forbi i formiddags, for at besøge den dejlige Pat igen. Og heldigvis for det, for det er hendes sidste dag idag. 

Behandlingen var formidabel,  som altid. Hendes lille lækre krop gjorde magi på mit store korpus.

Det sluttede idag med et stort kram og et ønske om at ses igen når hun engang kommer tilbage, hvilket jeg meget gerne vil.

Jeg kan anbefale at man tager et hurtigt besøg til hende, inden hun er taget af sted igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det tid for mig igen, derfor kom jeg i dag tilbage til Det her sted og blev modtaget af Pat, der er tilbage for en kort bemærkning. CHRIST jeg er vild med den lille kvinde! At se hende gabe for kun at kunne få mit pikhoved ind i sin mund, og se hende glide forsigtigt over den, mens hun ømmer sig over at blive udvidet så meget,  til hun ikke kan tage mere. 

Jeg får det til at lyde at jeg er meget veludstyret, og selvom det ikke er helt usandt, så hænger det mere sammen med, at hun er lille og meget stram.

Hun smiler, er meget køn og giver en rigtig dejlig massage oven-i-købet. hun er en dejlige kvinde

Jeg kommer

Redigeret af momo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...