Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gæve gutter/inder.

Jeg besøgte Domina Anita efter lang tids overvejelse. Med nervøse fingre fik jeg tastet hendes nummer og trykket opkald. Den blev taget og en behagelig stemme svaret. Fik talt frem og tilbage, om lyster og muligheder, så nu kunne det kun gå for langsomt med et møde. Et møde hun tilpasset sig efter, min kalender, og meget hurtigt. Tak for det. 

Jeg kommer ind til hende og får afviklet det mellemværende beløb. Alt i mens snakken, såvel løst som fast, fantasier og erfaringer, bliver diskuteret og lyttet til. 

Uden at skulle komme ind på hvilke lege og fantasier jeg har/fik udlevet( så ville indlægget her blive for langt), så må jeg bare sige at Hun besidder empati, fantasi, og er i mine øjne dansens dejlig. Høj kvinde, flot, smilende(tvivler ikke på hun kan skule), alt er tilstede i hendes lokaler, også hygiejnen og umiddelbart er alt muligt hos hende. 

Om jeg kommer igen. JA FOR HELVEDE.

Skal man fanges af hende, så er det ekstra bladet om torsdagen. God jagt. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende Anita som engang på Søborg Hovedgade, så havde hun engang en hjemmeside med en række fantastiske billeder. Den er dog lukket, men hvis det er hende vil jeg beskrive hende som Jenna Jameson som moden kvinde. Hun var i hvert fald temmelig lækker selvom hun var betydeligt ældre end mig dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, 1 time siden:

Hvis det er hende Anita som engang på Søborg Hovedgade, så havde hun engang en hjemmeside med en række fantastiske billeder. Den er dog lukket, men hvis det er hende vil jeg beskrive hende som Jenna Jameson som moden kvinde. Hun var i hvert fald temmelig lækker selvom hun var betydeligt ældre end mig dengang.

Ja, det er hende fra Søborg Hovedgade. Dengang en meget flot kvinde med en kæmpe garderobe i læder, latex mm.

En lille (lille - nogen vil forstå dette) anekdote er ,at verdens "stærkeste mand" var hendes dørmand. Første gang blev jeg sku noget overrasket. Men det var dengang...

Dengang (2005) en moden kvinde, så Anita må være meget moden nu. Dog en yderst elegant kvinde med en flot og elegant udstråling, og nu i Studio Dark Side (Simones studio), som ligeledes er er meget flot sted, hvor der heller ikke mangler noget i udstyr mv.

Så, hvis man er til modne Dom's, er Anita absolut et besøg værd.

- HCK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HCK skrev, for 6 timer siden:

Ja, det er hende fra Søborg Hovedgade. Dengang en meget flot kvinde med en kæmpe garderobe i læder, latex mm.

En lille (lille - nogen vil forstå dette) anekdote er ,at verdens "stærkeste mand" var hendes dørmand. Første gang blev jeg sku noget overrasket. Men det var dengang...

Dengang (2005) en moden kvinde, så Anita må være meget moden nu. Dog en yderst elegant kvinde med en flot og elegant udstråling, og nu i Studio Dark Side (Simones studio), som ligeledes er er meget flot sted, hvor der heller ikke mangler noget i udstyr mv.

Så, hvis man er til modne Dom's, er Anita absolut et besøg værd.

- HCK

 

Åh ja, Anita i Søborg. Havde nogle fine latexseancer dengang og hilste på "Skipper skræk" nogle gange. 

Gode minder.... Tak for reminder!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...