Hop til indhold
Sexeren

Patong, Phuket, Thailand

Recommended Posts

Skal til Patong i November 2018.

Ønsker oplysning om massage sted med lækre Thaipiger som vil give ekstra, ikke kun håndspiller.

Skal gerne  være i nærheden af Hotel Patong Merlin.

Skal Ikke være inde i selve centrum, eller diverse barer og bordeller..

Håber at få nogle gode tips.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sexeren

 

Jeg var i Patong i marts 2015. Jeg vil sige at Merlin hotel ligger i centrum, med mindre du med centrum mener Bangla Road. Der er ikke langt til noget fra dit hotel. Jeg har spist der flere gange og det var godt. Jeg tror du har valgt et godt hotel.

Men ... ang. piger der giver mere end en håndtrold, der vil jeg sige at du har masser af muligheder i de mange massage massagebutikker der ligger både langs med Beach road og langs med den store vej som vist hedder noget med Ratuthit (hæng mig ikke op på stavemåden). Jeg droppede ind hos nogle tilfældige, hvor der sad søde piger udenfor og der var FP på menuen hver gang. Nogle gange var der ikke mere end et gardin imellem, så man skulle være lidt stille. Det var ikke altid lige nemt. Heller ikke for de andre der var på besøg :) Man bliver ikke lige vist ind i den bås ved siden af nogle der var i gang i forvejen. Ellers går du med 100% sikkerhed ikke galt i Soi Kepsap. Den er Y-formet og starter så vidt jeg husker på den store vej, som hedder ratuthit. Der er ligesom 2 sois der samles i en lidt længere nede. Men går du der ned af der, vil du helt klart blive spurgt om bom bom. Der jeg var der, manglede der dog lidt i kvaliteten af pigerne i soi kepsap. Måske var jeg uheldig.  Jeg prøvede dog en enkelt der ikke var helt ringe. Der var der faktisk glidedør og træafskilning mellem rummene. Dog var der åbent den sidste meter op til loftet. Da jeg kom ud, sad der en hvid dame og fik fodmassage 2 meter fra rummet. Tænker at hun nok må have hørt mig grynte lidt og blive tysset på :) Det var lidt underholdende.

Men på Beachroad og den anden vej, der var altså nogle gode skår imellem.

God tur, når du kommer dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indlæg, har studeret kort .

nu ligger det i baghovedet, når turen går rundt i byen..

Skal afsted fredag..

Sexeren

Ps. Har du noget pris oplysninger...???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...