Hop til indhold

Recommended Posts

Har kigget meget på Nina Siambabe og hendes annonce,

men er der nogen af jer der ved, om der er "ekstra-ydelser" som ikke står i annoncen?

 

https://annoncelight.dk/showad/205003

 

Tak på forhånd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er fantastiske. Snakkesagelige og smilende.

aldrig gået skuffet derfra.

nina giver. Standard 69 og rider dig til du kommer

nina 2 er lide mere forsigtig. 

Stille og rolig fransk hvis du spørger, jeg slikkede hende til orgasme og så keneppede vi efterfølgende.

en tussebasse for en times forkælelse er godtmgivet ud hos Siambabes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der på en dårlig dag - måske havde jeg for store forventninger - men efter et par ordvekslinger følte jeg det var ren business og jeg smuttede igen. Der gør jeg ellers sjældent. 

Tog hen til et af de steder hvor det er rart ar komme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrMassageKing skrev, for 1 minut siden:

Jeg har været der på en dårlig dag - måske havde jeg for store forventninger - men efter et par ordvekslinger følte jeg det var ren business og jeg smuttede igen. Der gør jeg ellers sjældent. 

Tog hen til et af de steder hvor det er rart ar komme 

"Hvor det er rart at komme", kan jo betyde lidt af hvert. Jeg har en enkelt gang besøgt Nina, og det var, da hun tog imod i Godsbanegade.Oplevelsen var sublim.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved, om Nina 2 har forladt stedet? Eller hvis hun er på ferie? 

Hendes billeder ser ikke ud til at være i annoncerne længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at mange er rigtig glade for Nina 1. Har været der en enkelt gang og var ikke imponeret. Sød pige bevares,  men IMHO rimelig kedelig B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været tilfreds hos hende, god service, dog en enkelt gang var hun små sløj, så jeg fik penge tilbage. Jeg hentede så en stærk Thai suppe til hende fra Ban Gaw, den faldt i god jord. Næste gang blev jeg revet rundt. Ha ha. 

Noget tid siden jeg har været der, men tror ikke Nina2 er der mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...