Hop til indhold
psps

Kan kvinder have for mange prtnere

Recommended Posts

Guest Mutha
James B skrev, for 2 minutter siden:

Farlige ?

Kvinder har da lige så meget ret til masser af sex som os mænd.

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
psps skrev, for 5 minutter siden:

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/sussi-la-cour-afsloerer-har-haft-over-1000-sexpartnere/7254697?plista=flash

Mere end 10 er et nyt hashtag men er det kun os drenge som bliver mere erfarne af flere partnere ? Og bliver kvinder farlige af det samme ?

Nå gik der så ren kappestrid i det. 

Kvinder kan have alle de partnere de kan overkomme. Kan de overkomme mere end deres mand eller kæreste, må de, for min skyld, gerne gå til den. Lever man i et fast forhold, skal man naturligvis være klar over mulige konsekvenser. 

Måske, og det gælder for både kvinder og mænd, finder man ud af at det er bedre at holde sig til nogle få. Men det er helt individuelt. Jeg er ikke sikker på man bliver lykkeligere af at have dusket 1000, eller bare 100, end 5 eller 7. Men man (kvinde så vel som mand) får nogle dages berømmelse indtil den næste kommer med et overbud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe folk har sex fordi de har lyst til det og det er på deres egne og deres sexpartneres præmisser, så er det ikke antallet af partnere det handler om, hverken for mænd eller kvinder.

Der er da ingen som helst grund til at kvinder skulle have færre sexpartnere end mænd. Og sådan rent statistisk set så må det vel nødvendigvis være sådan, at gennemsnittet må være nogenlunde det samme for kvinder som for mænd. :)

Redigeret af HorsensMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak enig

I alle ovenstående

Ikke desto mindre er hente med merend10 blevet skadet for det også herinde hvor man skulle tro der var en fri sexmoral

Redigeret af psps

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke alle er rimelige enige omkring af kvinder og mænd selvfølgelig er udstyret med en seksualitet, samt der ikke bør være kønsbestemte forskelle. At der så tilsyneladende måske er forskelle når det kommer til valg af parterner hvor man ønsker et monogamt forhold, er vil næppe blive ændret af at en del kendte og semikendte kvinder stiller sig frem og fortæller at de har taget godt for sig af "retterne". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror simpelthen ikke mænd dømmer en kvinde til ikke at være kærestepotentiale hvis hun har dusket flere end 10 mænd.

Hele diskussionen er præget af at kvinder har brug for at opretholde en tabubelagt atmosfære hvis kvinder har mange partnere og kvinder er meget dømmende overfor deres eget køn. 

Det er vel i bund lg grund fordi de har behov for at opretholde den magt de har opnået ved at stigmatisere mænd som seksuelle væsner der er underlagt deres lyster og dermed kan dæmonisere dem og svinge magtbalancen over til deres side ved at bruge sex som afpresnnngsværktøj.

Fisse er jo (i teorien) en knap resurse og hvis den illusion brister er mænd og kvinder seksuelt ligestillede og detmed mister kvinder magt - det kan da ikke tillades ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
psps skrev, for 8 timer siden:

Mere end 10 er et nyt hashtag men er det kun os drenge som bliver mere erfarne af flere partnere ? Og bliver kvinder farlige af det samme ?

Ja, kvinder bliver farlige! Jeg har mødt mange farlige kvinder :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 15 minutter siden:

ja , tænker måske nok, det komme lidt med end egen erfaring, kan huske jeg som ung, havde lidt mindreværd i f t en kæreste, som var vild , og vild med mig, da hun havde mere

erfaring end mig, 

nu da jeg er ældre, og har erfaring, ca 10 nye partner om året i gennemsnit, til kortere eller længere elskerinde forhold, så bliver jeg mere nysgerrig, på kvinden og hendes sexualitet

end bange for hendes erfaring, håber det giver mening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Udover intelligens, finder jeg erfaring voldsomt attraktivt. Jeg ser helst en kvinde er betydeligt mere erfaren end jeg. SÅ svaret herfra er at kvinder i mine øjne ikke kan have for meget partnere. Bare hun selvfølgelig ikke skilter med det offentligt. Ligesom jeg jo heller ikke selv gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Udover intelligens, finder jeg erfaring voldsomt attraktivt. Jeg ser helst en kvinde er betydeligt mere erfaren end jeg. SÅ svaret herfra er at kvinder i mine øjne ikke kan have for meget partnere. Bare hun selvfølgelig ikke skilter med det offentligt. Ligesom jeg jo heller ikke selv gør.

ja iq er sexet, eller kontakt , af enhver form i relationen, som er spændende og nærværende

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 6 timer siden:

Er det egentligt ikke underordnet hvorledes hun er blevet seksuel erfaren ? Reelt er erfaring vel ikke knyttet op antallet af forskellige partnere ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Er det egentligt ikke underordnet hvorledes hun er blevet seksuel erfaren ? Reelt er erfaring vel ikke knyttet op antallet af forskellige partnere ? 

Jo, det er sikkert ligegyldigt. Det ved jeg ikke. Jeg finder det stadig voldsomt attraktivt med erfaring. Og den kan godt komme med mange partnere. Men den behøver ikke.... jo, faktisk. Det behøver den. Det finder jeg faktisk også attraktivt, når jeg tænker efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Jo, det er sikkert ligegyldigt. Det ved jeg ikke. Jeg finder det stadig voldsomt attraktivt med erfaring. Og den kan godt komme med mange partnere. Men den behøver ikke.... jo, faktisk. Det behøver den. Det finder jeg faktisk også attraktivt, når jeg tænker efter

Ha ha - ok du nåede da frem til et standpunkt.  :)  Jeg håber så ikke at nogle af mine EX´er derved ikke kan afsættes, fordi de var kæreste med mig, og forholdene varede mere en 5 år, en endda 10 år.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ha ha - ok du nåede da frem til et standpunkt.  :)  Jeg håber så ikke at nogle af mine EX´er derved ikke kan afsættes, fordi de var kæreste med mig, og forholdene varede mere en 5 år, en endda 10 år.  :D

Ja, se det kommer jo an på om de var monogame i deres forhold med dig......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Ja, se det kommer jo an på om de var monogame i deres forhold med dig......

Nu kan man jo selvfølgelig aldrig vide, men det var aftalen. :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Kvinder bør gøre hvad vi mænd har gjort i tusindvis af år. Knald til højre og venstre søster, knald. 

Det er måske lidt svært at praktisere, specielt i et familieliv med 3 unger i forskellige aldre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det er måske lidt svært at praktisere, specielt i et familieliv med 3 unger i forskellige aldre ;)

Apropos. Hvad er det man siger? Er det hver 6. barn der ikke har den far de regner med er deres rigtige far? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Apropos. Hvad er det man siger? Er det hver 6. barn der ikke har den far de regner med er deres rigtige far? :) 

Så udtrykket "Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet" gælder også her.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...