Hop til indhold
s.f.s

Forslag til godt blow i Flensborg - oplevelsen

Recommended Posts

Jeg prøvede at få fat i samanta som foreslået. Enten var hun optaget eller andet:-(

Jeg havde et par emner mere og valget faldt på http://www.fair-girls.de/Flensburg/1033

Estisk pige med minimum 5-8 år oven i alderen, men ok udseende. Hun snakker helt perfekt tysk, og ikke andet.

Harrislerstrasse 50 er en rigtig god og neutral adresse på gaden med en masse private husnr. man ringer således bare på, og døren bliver åbnet som til alle andre der ringer på. Natali står så i døren og tager imod inden for (stueetagen).

Bliver budt ind og vi sidder og taler om ønsker i god tid. Herefter tilbudt bad på et nydeligt badeværrelse. Herefter går hun i bad :-) - dejligt.

Her slutter det gode også. :x

Jeg har bestilt alm. til 50 + sf. til 20.

Fransk er mest med hånden selvom jeg flere gange prøvede at få hånden lidt væk. Hver gang jeg bare rørte mig, stoppede hun og "nicht komme". Hver gang tørede hun munden i papir. Det gjorde hun nok ti gange på 5 min. :(

Herefter blev jeg beordret på ryggen, og hun satte sig op og ride. Egentlig rimelig, men hun spurgte om alt muligt samtidig med - 5 min. Herefter vendte hun sig og lagde sig til rette. her lå hun så bare og ventede på at jeg pumpede løs. Lige godt hvad jeg prøvede på, blev det hende der bestemte

Så gad jeg ikke mere. Jeg spurgte om hun ikke kunne aflutte med at give mig fransk. Hun havde en dejlig lænestol som jeg satte mig til rette i, fik nyt gummi på og så fik hun lov som hun ville.

Hun rejser til estland d. 4 aug. og kommer først tilbage i november. Hvis jeg ser hendes profil igen, skal jeg nok advarer.

Stedet er rigtig godt, og jeg holder øje med hvem der kommer der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...