losser 98 Skrevet 5. August, 2018 Hej. Nogle der har været her? Faldt over denne annonce og blev lidt nysgerrig da jeg er lidt træt af 45-55 årige massør i aalborg området.. https://annoncelight.dk/showad/255794 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 5. August, 2018 Update. Det hedder Malai . Søgte bare på tlf nr. Og så sagde krak at det hed Thai Heaven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Partymaker 143 Skrevet 6. August, 2018 Ejeren er sød nok , og pænt ansigt ... hendes bryster er meget små .. stoppede med at komme der fordi priserne. Er 50% højere end andre steder, og sidste gang jeg var der var hygiejnen ikke helt i top .. Billede 1 er damen jeg snakker om ca 35 år men nu er det også 1,5 år sidden jeg har været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 7. August, 2018 (edited) Partymaker skrev, den 6/8/2018 at 09:17: Ejeren er sød nok , og pænt ansigt ... hendes bryster er meget små .. stoppede med at komme der fordi priserne. Er 50% højere end andre steder, og sidste gang jeg var der var hygiejnen ikke helt i top .. Billede 1 er damen jeg snakker om ca 35 år men nu er det også 1,5 år sidden jeg har været der Enig, det er alt for dyrt set i forhold til det du får, jeg var der en gang for ca 1.5 år siden, og det var en sød yngre pige, mæææeeen det var ikke noget specielt, kun for dyrt Et andet link https://massage.side6.dk/thaiheaven Redigeret 7. August, 2018 af Ålleren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 7. August, 2018 (edited) Ålleren skrev, for 5 minutter siden: Enig, det er alt for dyrt set i forhold til det du får, jeg var der en gang for ca 1.5 år siden, og det var en sød yngre pige, mæææeeen det var ikke noget specielt, kun for dyrt, jeg tror som ikke det er 50% dyrere, men ja for dyrt det er det Ups sorry ved ikke lige hvad jeg fik gjort der, slet venligst Redigeret 7. August, 2018 af Ålleren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 13 Skrevet 24. August, 2018 Nogen der hat en update på denne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 27. August, 2018 var forbi igår for første gang. mega høje priser. sidste besøg på det sted for mit vedkommende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg