Hop til indhold
Bearman

Ny Blondine Odense

Recommended Posts

Bearman skrev, for 4 minutter siden:

Er der ikke nogen som har været forbi hende her? - https://annoncelight.dk/showad/254513

Hendes billeder leder godt nok tilbage til nogle hjemmesider på tysk, men hun kunne jo godt være kommet på besøg i DK. :) 

Med den slags billeder der tydeligvis er taget med ansigt og i et studie og som "pludselig" er sløret ville jeg være mere end skeptisk. Hvis pigen er bange for at hendes identitet bliver afsløret kunne hun fra starten have fået taget nogen uden ansigt.

Højst sandsynlig fake...

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Med den slags billeder der tydeligvis er taget med ansigt og i et studie og som "pludselig" er sløret ville jeg være mere end skeptisk. 

Har da flere gange set piger med billeder der er taget med ansigt der så bagefter er sløret - både fra studie og alm. lokation - uden de har været fake. Men når det så er sagt virker disse nu godt nok som om de er "lånt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 50 minutter siden:

Har da flere gange set piger med billeder der er taget med ansigt der så bagefter er sløret - både fra studie og alm. lokation - uden de har været fake. Men når det så er sagt virker disse nu godt nok som om de er "lånt.

Ja måske men i min verden giver det ikke nogen mening at få taget en stribe billeder med ansigt og så sløre dem når de skal offentliggøres. Så kunne man lige så godt have taget en række frække og gode billeder hvor ansigtet enten er vendt væk. I modlys eller andet........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...