Hop til indhold
Guest Manden1960

Katinka kropsmassage Helsingør

Recommended Posts

Ja det har jeg, i løbet af sidste uge, og det var en super fin oplevelse, meget behagelig og afslappende massage.

Jeg blev ikke tilbudt andet end det, spurgte heller ikke. 

Katinka er en intelligent, smuk og sød pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokaten1971 skrev, for 57 minutter siden:

Ja det har jeg, i løbet af sidste uge, og det var en super fin oplevelse, meget behagelig og afslappende massage.

Jeg blev ikke tilbudt andet end det, spurgte heller ikke. 

Katinka er en intelligent, smuk og sød pige!

Er hun fuldt påklædt under forløbet, eller frækt  og hvad giver man for sådan et besøg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm hun har en annonce i på en side, der ellers rummer massiv salg af sex annoncer, det undrer mig meget, hvis der ikke skulle være mulighed for en håndtrold eller et godt blæs, eller .........tror who dare win. Just ask....or order....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Advokaten1971 skrev, for 14 minutter siden:

Hva' så @Alkoholikeren fik du spurgt?

Nej jg har ikke været der, eller tilkendegivet at jeg ville tage en for holdet med hende, p.t. Harcheg en fin “ abbonement” ordning med min helt private lady på 27 :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jo hermed krybe til bekendelse  og indrømme at jeg ikke blev så meget klogere, og derfor nok må skuffe jer, beklager.

Derimod blev jeg meget mere nysgerrig, og spændt. Var som sagt forbi igen, og fik skøn massage, og en god hygge snak om alt mellem himmel og jord.

Der er klart et slags erotisk spil eller leg om man vil, hvor der (måske) langsomt bliver bygget op til noget mere. Den spænding der ligger i det, finder jeg ganske fascinerende. Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig. Kan være jeg har fundet min egen lille niche her.

Håber dette giver mening, ellers spørg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokaten1971 skrev, for 15 timer siden:

Må jo hermed krybe til bekendelse  og indrømme at jeg ikke blev så meget klogere, og derfor nok må skuffe jer, beklager.

Derimod blev jeg meget mere nysgerrig, og spændt. Var som sagt forbi igen, og fik skøn massage, og en god hygge snak om alt mellem himmel og jord.

Der er klart et slags erotisk spil eller leg om man vil, hvor der (måske) langsomt bliver bygget op til noget mere. Den spænding der ligger i det, finder jeg ganske fascinerende. Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig. Kan være jeg har fundet min egen lille niche her.

Håber dette giver mening, ellers spørg.

Tak for feedback..!

Det er jo præcis den slags oplevelser, som er interessante....

...og hun er jo smart, ved netop Ikke at tilbyde sexuelle ydelser til enhver....eller måske overhovedet nogen. ;-)

Man kommer for massagen, man får massagen....og lysten til hende vokser....uden at der sker noget. For mig giver det næsten mere, end hvis der bare bliver leveret sex.

Af samme årsag elsker jeg tantramassage, da der netop ikke (nødvendigvis) er sex involveret....

Jeg må da så absolut se at få besøgt hende Katinka en 2-3-4-5 gange ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokaten1971 skrev, den 31/8/2018 at 22:07:

Jeg skal klart forbi igen, så må vi se hvad det bringer med sig.

Faldt over annoncen igen, så må jo spørge om der har været en udvikling i ydelserne? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Der er jo et eller andet ved hendes annonce der tyder på lidt mere en bare massage. Jeg antager at alle 'normale' massører ikke beskriver deres krop - for ligesom at friste os mænd lidt ekstra.

Lyder som om det kan være ekstra spændende det spil der vel opstår mellem hende og den hun masserer. "Kan der ske noget ekstra - eller kan der ikke ske noget ekstra " :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 8 timer siden:

Der er jo et eller andet ved hendes annonce der tyder på lidt mere en bare massage. Jeg antager at alle 'normale' massører ikke beskriver deres krop - for ligesom at friste os mænd lidt ekstra.

Lyder som om det kan være ekstra spændende det spil der vel opstår mellem hende og den hun masserer. "Kan der ske noget ekstra - eller kan der ikke ske noget ekstra " :)

Har skrevet med hende for et par dage siden, hun skriver ret tydeligt; "Sexuelle ydelser kan ikke tilkøbes!"

Tror ikke at man skal håbe på for meget ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S-man skrev, for 23 timer siden:

Tak for svaret Thomsen - og hun er OK men ens 'reaktion' i så fald? :-)

Hun er fuldkommen ligeglad, du får et klæde over de nedre regioner, og hun rører ikke ved dem.

Tror da hun vil finde dig ret anstrengende, hvis hun fornemmer, at du er der i det øjemed at ligge med stivert på, mens du får massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 3 timer siden:

Hun er fuldkommen ligeglad, du får et klæde over de nedre regioner, og hun rører ikke ved dem.

Tror da hun vil finde dig ret anstrengende, hvis hun fornemmer, at du er der i det øjemed at ligge med stivert på, mens du får massage.

Det muligt hun ikke tilbyder andet, men så det da underligt hun ikke skriver om det i sin annonce, og i det hele taget annoncere på en hjemmeside som er henvendt til sexuelle ydelser  

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 13 minutter siden:

Det muligt hun ikke tilbyder andet, men så det da underligt hun ikke skriver om det i sin annonce, og i det hele taget annoncere på en hjemmeside som er henvendt til sexuelle ydelser  

Ja det er mærkeligt - men jeg tror det er sådan det er med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er mærkeligt - men jeg tror det er sådan det er med hende :)

Men hun må jo nok have fået spørgsmålet 1000 gange, så ja lidt underligt, og nok mange der har ligget på briksen med en stivert og satset på mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 2 timer siden:

Men hun må jo nok have fået spørgsmålet 1000 gange, så ja lidt underligt, og nok mange der har ligget på briksen med en stivert og satset på mere 

Ja men det er vel en nem måde at finde kunder på i forhold Til en normal hjemmeside :) der er jo tusinde normale massørerer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skriver til hende, og spørger, så får du det svar, at hun ikke tilbyder andet.

Det har der været flere gennem tiden, som har gjort på samme måde. Man kan jo sige, at alle dine spørgsmål nok svares bedre af hende, end af os herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...