Hop til indhold

Fra Kbh til Helsingør.

Featured Replies

Skrevet

Det er naturligt at der er en stor koncentration af prostitution i og omkring selve Kbh. Det giver sig selv.

Nu kan jeg fx se at der er annoncer for steder i Taastrup, Karlsunde mm. Altså syd for Kbh. Og der er også et par annoncer for piger i Lyngby. Men så dykkede der sjovt nok en annonce op for en pige i Vedbæk. Det fik mig til at tænke.

Hvorfor er området nord for København hele vejen op til Helsingør stort set uberørt?

Det naturlige svar ville nok være at det er et dyrt område. Men når jeg læser andre indlæg om hvad pigerne skal betale i vanvittige huslejer inde i Kbh., kan det ikke være det eneste motiv.

Hvad er så årsagen?

Skrevet

De rige direktører knalder inde på firmaets adresse. Regningen sættes på repræsentationskontoen. Det kan trækkes fra i skat. Så du og jeg og alle andre betaler for direktørens eskapader.

:lol:

Klinikker / bordeller ligger tættest i de socialt lavere stillede kommuner sådan generelt.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Tilføjelse

Skrevet

Jeg tror at folk i det/de områder er mindre tilbøjelige til at leje baghuset eller annekset ud til storbarmede dolly ;) end i f.eks. provinsen.

Redigeret af DK fyr 34

Skrevet
  • Author

Der er måske de samme "huller" andre steder som på Fyn og Jylland. Det er nok meget naturligt. Kunne forstå det det var kropumuligt på Bornholm. Sært, alligevel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.