Hop til indhold

Recommended Posts

På sådan en blæsende søndag valgte jeg at forkæle mig selv med lidt østerlandske fornøjelser og tog ind til Daisyclub for en time med det hele. Jeg er ikke helt klar over hvad gp hedder, men hun har nogle nydelige fortrin og en del “tusch” på maven og armen. Jeg synes ikke, at hun er en af de gå, som er på hjemmesiden. Her slutter så det positive! Hendes serviceydelser var ret kedelig og langt fra den normale standard hos Daisyclub. Der var intet GFE og superfransk. 2. omgang ville hun kun tage som et håndjob og allerede efter ca 40 min.  mente hun at tiden var gået. Jeg har ikke prøvet de andre gp hos Daisyclub, men denne HP bør I holde jer fra. Hun kan genkendes med “tuscher” af blomster på mave og armen. Jeg forlod Daisyclub skuffet og tænkte, at dette er ikke deres normale standard.

Hansemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hørt at det fungerer sådan, at når man kommer ind bliver man præsenteret for alle 3 piger, hvorefter man kan vælge. Er det stadig sådan? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Officeguy skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har hørt at det fungerer sådan, at når man kommer ind bliver man præsenteret for alle 3 piger, hvorefter man kan vælge. Er det stadig sådan? 

Ja, men kun hvis der er 3 piger ledig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været på d.c. 1 gang ,,

Havde en fin oplevelse med en sød kineser,,kom lidt efter åbningstid 9.05

Blev vasket fra top til tå ,,

Selvom jeg lige kom nyfriseret fra badet ,,

Tænker at jeg var ret heldig ,

Havde en dejlig time med masser af kys og kram og hun red helt fantastisk ,,

Gav ekstra for cim,,mener 200

Læser desværre alt for tit at standarden er for nedadgående,,på dette sted 

Hold jer muntre 

Vh/j.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...