Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

På sådan en blæsende søndag valgte jeg at forkæle mig selv med lidt østerlandske fornøjelser og tog ind til Daisyclub for en time med det hele. Jeg er ikke helt klar over hvad gp hedder, men hun har nogle nydelige fortrin og en del “tusch” på maven og armen. Jeg synes ikke, at hun er en af de gå, som er på hjemmesiden. Her slutter så det positive! Hendes serviceydelser var ret kedelig og langt fra den normale standard hos Daisyclub. Der var intet GFE og superfransk. 2. omgang ville hun kun tage som et håndjob og allerede efter ca 40 min.  mente hun at tiden var gået. Jeg har ikke prøvet de andre gp hos Daisyclub, men denne HP bør I holde jer fra. Hun kan genkendes med “tuscher” af blomster på mave og armen. Jeg forlod Daisyclub skuffet og tænkte, at dette er ikke deres normale standard.

Hansemand

Skrevet

Falske billeder og lyver om pigernes etnicitet, så de har været på min NoGo liste længe.

Skrevet

Jeg har hørt at det fungerer sådan, at når man kommer ind bliver man præsenteret for alle 3 piger, hvorefter man kan vælge. Er det stadig sådan? 

Skrevet
Officeguy skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har hørt at det fungerer sådan, at når man kommer ind bliver man præsenteret for alle 3 piger, hvorefter man kan vælge. Er det stadig sådan? 

Ja, men kun hvis der er 3 piger ledig... 

Skrevet

Har været på d.c. 1 gang ,,

Havde en fin oplevelse med en sød kineser,,kom lidt efter åbningstid 9.05

Blev vasket fra top til tå ,,

Selvom jeg lige kom nyfriseret fra badet ,,

Tænker at jeg var ret heldig ,

Havde en dejlig time med masser af kys og kram og hun red helt fantastisk ,,

Gav ekstra for cim,,mener 200

Læser desværre alt for tit at standarden er for nedadgående,,på dette sted 

Hold jer muntre 

Vh/j.

Skrevet
Hunting for beaver skrev, for 11 timer siden:

Har været på d.c. 1 gang ,,

hvornår?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.