Hop til indhold
Guest Yuki

Isabelle, Østerbro

Recommended Posts

Guest Yuki

Har besøgt Isabelle som er tilbage.

@LeoLummerkrog har allerede beskrevet det bedre end jeg selv kunne, så det er mest bare for at informere jer.

 

LeoLummerkrog skrev, den 26/2/2018 at 17:53:

Isabelle er en virkelig flot pige, især hvis man er til høje (170-175 cm) slanke modeller. Og der er tale om et model look her. Hun har en virkelig flot hud, flot stram røv hvor der er nok røv til at give den et virkeligt flot look. slank og virkelig flot mave og små fast silikone bryster i B-størrelse. Jeg elsker når pigerne forstår at begrænse sig. De er flotte og berøringsvenlig og helt små fine struttende lyserøde nipples. Hun har for nogle virkeligt flotte ansigttræk, kindben, øjne, læber, tænder - det hele. For mig lidt for meget stramt magert modellook, jeg vil hellere have naboens datter, men unægteligt en virkelig flot pige. Hun siger hun er tjekkisk og der er lidt østeuropæisk look, men på den gode måde og en flot lys model.

Servicen: Første gang tog jeg en time til 1200,- med ekstra, denne gang en halv til 700,- med ekstra. Hun foreslog selv superfransk da hun synes det er bedre og hun kan lide det og er god til det. Hun går til lemmet som var det hendes kærestes så jeg kan ikke udsætte noget på det! Det er ikke det jeg kommer for, så jeg kan ikke give ekspertudtalelser om oplevelsen eller detaljer, men på mig virkede det ret autentisk nydelse fra hendes side. Efter 4-5 minutter sporede jeg lidt udmattelse i munden så jeg spurgte hun havde lyst til at knalde - Hun fik hurtigt en badehætte på dyret og hopped op og red mig. Det var en superflot oplevelse med så smuk en pige. Ikke på knæ men op på fødderne og så fik jeg en hastighed der ikke var for hurtig, men god hastighed og godt i bund. Og en virkelig flot lille stram fisse. Boing boing op og ned og bliver ved og ved og... Igen 4-5 minutter og så hoppede hun af og lagde sig på ryggen, så var det min tur - Her var det lidt sværere at få lov at komme i bund, og jeg prøvede på diverse måder at få hendes ben op eller ud, men kom aldrig rigtig i bund. Men super lækkert at sidde og knalde hende og tage på hendes ekstremt smukke krop. At se hendes markerede kraveben, flade mave og tage om hendes talje og på hendes bryster kan jeg godt drømme om længe. Jeg kørte en rum tid i forskellige missionærstillinger men skulle naturligvis have hende om på alle fire. Der var det så lidt svært ikke at komme hurtigt. Jeg fik lov at komme i bund og se hendes flotte røv, og da der vel var gået ca. 25 minutter var det vel også rimeligt at trykke af. Jeg fik i øvrigt bad både før og efter. Ingen påskyndinger undervejs, kun en enkelt bemærkning om ikke at ryge ud af hende i missionæren, det brød hun sig ikke om, og det er jo helt fair at sige. 

Indlevelsen kunne være bedre. Hun støner med som om hun mener det, men der er ikke meget øjenkontakt. hun lukker øjnene og vender hovedet væk. Ingen frække kommentarer undervejs, men altså heller ikke nogen påskyndinger eller andre problemer. Første gang tog jeg med kys og det var der ikke så meget af. Første gang fik jeg som sagt en time og to omgange, hun var udmattet så jeg gav hende lidt massage i intermezzoen, og det blødte hende lidt op til anden omgang, men hun ville nu også gerne have mig afsluttet anden gang så hun prøvede med et håndjob, men det blev jeg bare slap af - Jeg fik lov at gøre en missionær færdig, men altså, der kunne godt være lidt mere indlevelse og GFE.

Billederne med aviserne er ægte og jeg synes hun ser meget lækker ud når man møder hende.. Hun taler godt engelsk og er nem at kommunikere med. Sex var lidt mekanisk, men pga. hendes udseende nød jeg det alligevel.

Hun fortalte mig at hun tager afsted om 2 uger, stedet er forsat på Østerbro, en sidegade til Jagtvej.

Redigeret af Yuki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Du skal nok fjerne din sidste linje med adressen, da det ikke er den hun oplyser i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki

Okay, men den står alligevel i det andet indlæg og selfølgelig uden nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

Du skal nok fjerne din sidste linje med adressen, da det ikke er den hun oplyser i annoncen

Det er jo ikke en adresse, men kun en indikation af adressen, man ikke kan bruge til at opsøge pigen.  Det kan vel ikke være noget problem.

Derimod er det hjælpsomt for andre, der gerne vil planlægge transport.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Isabelle igår og ligesom @Yuki nævner så er @LeoLummerkrog anmeldelse  fuldstændig spot on. Jeg kan genkende det meste i Leo's beretning. Hvis jeg skal tilføje noget udover at Isabelle er er superflot og ikke mindst velplejet - så er hendes krop mere i retning af fitness-typen - uden dog at være muskuløs, for det bryder jeg mig ikke om. Men hun er klart det man kalder "toned" og ingen tvivl om at hun bruger mange timer i fitness-centeret, og der er ikke mange gram fedt på hverken ben, arme eller bryster. Men hendes ben og arme er flotte - og jeg er ikke engang sikker på at det er små silikonebryster som Leon skriver. Isabelle angiver også selv at det er naturlige bryster i sin annonce-tekst. Igen uden at ligge hovedet på blokken, så hælder jeg mod at tro på annonceordene om naturlige bryster, som resten af hendes krop er der blot tale om at der ikke er meget fedt og derfor måske kan ses som silikone, som jeg ellers prøver at undgå. Jeg havde bestilt kys og det fungerede fint både før og under sex. Igen med reference til Leos anmeldelse - man finder helt sikkert GP'ere med større indlevelse, men ikke mange der er lige så smukke. 

/DB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Doingbusiness skrev, den 25/9/2018 at 12:32:

Jeg besøgte Isabelle igår og ligesom @Yuki nævner så er @LeoLummerkrog anmeldelse  fuldstændig spot on. Jeg kan genkende det meste i Leo's beretning. Hvis jeg skal tilføje noget udover at Isabelle er er superflot og ikke mindst velplejet - så er hendes krop mere i retning af fitness-typen - uden dog at være muskuløs, for det bryder jeg mig ikke om. Men hun er klart det man kalder "toned" og ingen tvivl om at hun bruger mange timer i fitness-centeret, og der er ikke mange gram fedt på hverken ben, arme eller bryster. Men hendes ben og arme er flotte - og jeg er ikke engang sikker på at det er små silikonebryster som Leon skriver. Isabelle angiver også selv at det er naturlige bryster i sin annonce-tekst. Igen uden at ligge hovedet på blokken, så hælder jeg mod at tro på annonceordene om naturlige bryster, som resten af hendes krop er der blot tale om at der ikke er meget fedt og derfor måske kan ses som silikone, som jeg ellers prøver at undgå. Jeg havde bestilt kys og det fungerede fint både før og under sex. Igen med reference til Leos anmeldelse - man finder helt sikkert GP'ere med større indlevelse, men ikke mange der er lige så smukke. 

/DB

Var det tungekys? Og hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Eron skrev, den 26/9/2018 at 13:04:

Var det tungekys? Og hvordan var det?

Forsigtige tungekys. Hun var sød, men vi havde også god kemi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så var jeg også forbi efter at have haft hende i kikkerten i lang tid... 

Enig i at hun er en virkelig smuk kvinde, nærmest modelsmukt ansigt. Og kroppen er faktisk flottere end billerne viser.

Alligevel blev det ikke nogen helt god oplevelse... jeg havde bedt om 15 minutter til bad sammen og sex. Og det reklamerer hun for på sin profil. Og jo det kan sagtens lade sig gøre når man er en notorisk hurtig afslutter som mig. 

Men da jeg kom hev hun i land og efter lidt diskussion stillede hun sig nødtvungent i udkanten af brusenichen og lod mig vaske hendes dejlige krop ...men ikke helt det jeg kom efter.

og nu vi snakker krop. Den er skøn men det er altså silikone. Hun skriver selv naturlige på sin profil. Grundet diskussionen herinde fik jeg hende til at bekræfte på SMS inden jeg kom. Igen skrev hun naturlige. Men jeg måtte konstatere at brysterne var silikone-hårde og havde tydelige ar... dumt at lyve om. Når det er sagt, er det klart blandt de vellykkede af slagsen.

Hun måtte bagefter indrømme at vi sagtens nåede det hele på langt under 15 minutter. Det havde hun ikke troet og det ved hun nu til næste gang... men det hjalp jo ikke rigtigt den her gang der bare ikke blev helt godt.

og hvorfor vælge 15 minutter og så ville det hele? Fordi jeg uanset hvad er ude efter 15 minutter. Jeg gider ikke blive hængende og snakke. Det er ikke derfor jeg kommer.

Men flot og egentlig sød er hun også. Ved faktisk ikke om det kan blive til gentagelse... nu hvor hun er med på den ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...